سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حمل بار و اثاثیه از مشهد به خرمآباد با خاور 70% تخفیف

خاور به عنوان یکی از اصلی ترین ماشین های حمل بارهای منزل اداری و تجاری در باربری مشهد به خرم آباد و تمامی شهرهای استان لرستان موجود می باشد چراکه همه ما به خوبی می دانیم که خاور مسقف و خاور روباز به جهت گنجایش بالایی که دارد بسیار در امر اثاث کشیو اسباب کشی مفید هست .

خاورهای موجود در باربری مشهد به خرم‌آباد بروجرد دورود الیگودرز کوهدشت نورآباد  و سایر شهرهای استان لرستان همگی مدل بالا می باشد و دارای تجهیزات همراه مانند کارتن و پتو بوده است که بسیار در امر اثاث کشیو اسباب کشی منزل مخصوصا در مسیرهای طولانی مانند مسیر مشهد به خرم آباد مفید واقع میشود در حفظ و جلوگیری از شکستگی اثاثیه.

خاور البته تنها وسیله حمل بار در باربری مشهد به خرم آباد نمی باشد چراکه تنوع بسیار خوب و گسترده از انواع ماشین های سبک و سنگین در این شرکت باربری موجود می باشد که از آن جمله میتوان به خاور مسقف خاور روباز کامیونت کامیون تریلی و ده چرخ اشاره نمود که تقریبا هر نوع نیاز مشتریان را به توجه به حجم کالا برآورده می نماید.

تنوع در انواع خاور در باربری مشهد به استان لرستان و شهرهای خرم‌آباد بروجرد دورود الیگودرز کوهدشت نورآباد در کنار ارائه ارزانترین نرخنامه و تعرفه و کرایه باعث محبوبیت ویژه این شرکت باربری گردیده است لذا در حال حاضر باربری مشهد به عنوان ارزانترین باربری در ایران شناخته شده است و زیر قیمت تمام شرکت های باربری در حال ارائه خدمات می باشد.

خاورهای موجود در باربری مشهد به خرم آباد همانطور که اشاره شد مدل بالا بوده و دارای رانندگان بسیار راه بلد می باشد که در تمام ساعات شبانه روز و 7 روز هفته آماده سرویس دهی از تمام مناطق مشهد و حومه مشهد بوده که در اسرع وقت بعد از تماس شما عزیزان و در کمتر از 10 دقیقه در محل بارگیری حاضر خواهد شد.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به خرم‌آباد با خاور و 70% تخفیف: خُرَّم‌آباد بیست و سومین شهر پرجمعیت ایران و مرکز استان لرستان است. جمعیت خرم‌آباد طبق سرشماری سال 1395 مرکز آمار ایران، 373?416 نفر بوده‌است. شهر در ارتفاع 1147?8 متری از سطح دریا و در میان دره‌های زاگرس قرار دارد. فاصله خرم‌آباد تا تهران 490 کیلومتر است و به دلیل قرار گرفتن در مسیر تهران - جنوب دارای اهمیت ارتباطی و راهبردی است. آزادراه شماره پنج ایران از این شهر عبور می‌کند.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به بروجرد با خاور و 70% تخفیف: بُروجـِرد مرکز شهرستان بروجرد، دومین شهر پرجمعیت استان لرستان و سی و نهمین شهر پرجمعیت ایران است. این شهر در شمال دشت حاصلخیز سیلاخور قرار گرفته و قله‌های مرتفع گرّین از مجموعه رشته کوه‌های زاگرس، شمال غربی تا جنوب شرقی آن را دربر گرفته‌اند. سراب‌های دائمی متعددی که از دامنه این کوه‌ها جاری است، در اقتصاد منطقه و توسعه شهر بروجرد نقش داشته‌اند.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به دورود با خاور و 70% تخفیف: دورود یکی از شهرهای استان لرستان و مرکز شهرستان دورود است. دورود از نظر جمعیت بعد از خرم‌آباد و بروجرد سومین شهر پرجمعیت لرستان و هشتادمین شهر پر جمعیت ایران است. جمعیت شهرستان دورود طبق سرشماری سال 1395 مرکز آمار ایران، برابر با 241345 نفر گزارش شده‌است و از این بین، جمعیت شهر دورود برابر با 121?638 بوده‌است.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به الیگودرز با خاور و 70% تخفیف: اَلیگودَرز مرکز شهرستان الیگودرز و در شرق استان لرستان و با جمعیت 90?799 در سال 1395 بعد از خرم‌آباد، بروجرد و دورود و کوهدشت پنجمین شهر پرجمعیت لرستان است. شهر الیگودرز در دامنه کوهستانی و با آب و هوایی سرد در زمستان و مطلوب و معتدل در بهار و تابستان شرق استان لرستان است؛ همچنین، از شهرهای مرتفع و مناطق سردسیر ایران است.دیرینگی آن به بیش از 700 سال می‌رسد. الیگودرز در گذشته از چهار محله? ورزندان، مجیان، ده تیرانی و ده محمدرضا تشکیل شده بود هرچند که توسعه اخیر شهر این مرز بندی را نامحسوس کرده‌است. این شهر از سال 1339 دارای نماینده در مجلس شورای ملی می‌باشد.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به کوهدشت با خاور و 70% تخفیف: کوهدَشت یکی از شهرهای استان لرستان است که در غرب این استان قرار گرفته و آب و هوای معتدل کوهستانی دارد. این شهر مرکز شهرستان کوهدشت است.

حمل بار و اثاثیه از مشهد به نورآباد با خاور و 70% تخفیف: نورآباد شهری است در شمال غرب استان لرستان. این شهر مرکز شهرستان دلفان است و آب و هوایی سرد و کوهستانی و طبیعتی زیبا برای گردشگری دارد. این شهر یکی از شهرهای مرتفع ایران با ارتفاع بیش از 2000 متر از سطح دریا است که در سال 1364 از بخشداری به فرمانداری ارتقاء یافت. همچنین نام قدیمی این شهر بوده‌است. از مناطق دیدنی و زیارتی آن می‌توان به مهراب کوه افسانه‌ای، آرامگاه امامزاده ابراهیم ، امامزاده پیرمحمد اشاره کرد. نورباد به شهر مفرغ باستانی معروف است.