سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به ارومیه| ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|

باربری مشهد به ارومیه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد ارومیه دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به ارومیه و تمام شهرهای ارومیه-خوی-بوکان-مهاباد-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تکاب-ماکو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیارمی باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به ارومیه همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

باربری مشهد به ارومیه-  همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به ارومیه در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به ارومیه و شهرهای ارومیه-خوی-بوکان-مهاباد-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تکاب-ماکو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیارتخصص باربری مشهد به ارومیه می باشد.

باربری مشهد به ارومیه- دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به ارومیه و شهرهای ارومیه-خوی-بوکان-مهاباد-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تکاب-ماکو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیاربه همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به ارومیه در نظر گرفته شده است

یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در شمال غربی ایران که در منطقه آذربایجان واقع شده‌است. این شهر طبق سرشماری سال 1395 با 736?224 نفر جمعیت، دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت منطقه? شمال‌غرب ایران به‌شمار می‌آید. ارومیه با 1332 متر ارتفاع در غرب دریاچه ارومیه، در دامنه کوه سیر و در میان دشت ارومیه قرار گرفته‌است. هوای ارومیه در تابستان نسبتاً گرم و در زمستان سرد است.

در سده‌های گذشته رخدادها و حوادث متعددی از قبیل اشغال توسط عثمانی‌ها و روس‌ها را تجربه کرده‌است. این شهر به سبب موقعیت مناسب که در میان شاه‌راه ارتباطی قفقاز، میان‌رودان و آسیای صغیر داشته در گذشته از مراکز تجاری منطقه به‌شمار می‌رفته‌است. نقل مهم‌ترین سوغات ارومیه است.

ارومیه به عنوان شهر دارای اولین بیمارستان به شیوه نوین، نخستین مرکز آموزش پزشکی، اولین مدرسه به شیوه نوین، اولین شبکه تلویزیون محلی، اولین نشریه محلی در ایران، پایتخت والیبال ایران، دومین شهر پرترافیک ایران شناخته می‌شود. دارالنشاط ، پاریس ایران ، شهر آب ، شهر ادیان، مذاهب و اقوام از القاب ارومیه است. ارومیه مدتی در دوره پهلوی به رضائیه تغییر نام داد.

رودخانه شهرچای یا برده سور از دره بیقار ترکیه سرچشمه می‌گیرد و پس از عبور از ناحیه کوهستانی دشت ارومیه از میان شهر عبور می‌کند و به دریاچه ارومیه می‌ریزد.

آب وهوای ارومیه از نوع مدیترانه‌ای با باران بهاره

آب و هوای ارومیه با متوسط درجه حرارت 8/9 درجه سانتی‌گراد در تابستان تقریباً گرم و در زمستان سرد است. دوره بارندگی از اواخر مهر و ابتدای آبان شروع شده و تا خرداد ادامه دارد. میانگین دوره بارش 93 روزه در ارومیه 360 میلی‌متر و میانگین بارش بلندمدت ارومیه 238/2 میلی‌متر است. روزهای یخبندان ارومیه در آبان 19 روز، در آذر 27 روز، در دی 30 روز، در بهمن 28 روز، در اسفند 14 روز و در فروردین 6 روز است. در مجموع 120 روز از سال در ارومیه یخبندان است. میانگین سرعت باد در ارومیه 10/5 متر بر ثانیه است؛ که اردیبهشت و اسفند با 16 متر بر ثانیه حداکثر سرعت باد و دی و بهمن با 7 متر بر ثانیه حداقل سرعت باد را دارند.

 باربری مشهد به ارومیه- در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ایی را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به ارومیهو شهرهای ارومیه-خوی-بوکان-مهاباد-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تکاب-ماکو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیاردر نظر گرفته است .لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به ارومیه با ما تماس برقرار نمایید.