سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به کرمانشاه| ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابق

باربری مشهد به کرمانشاه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد کرمانشاه دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به کرمانشاه و تمام شهرهای کرمانشاه-خوی-بوکان-مهاباد-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تکاب-ماکو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط-محمدیارمیباشد. ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به کرمانشاه همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

باربری مشهد به کرمانشاه-  همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به کرمانشاه در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به کرمانشاهو شهرهای کرمانشاه-خوی-بوکان-مهاباد-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تکاب-ماکو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار تخصص باربری مشهد به کرمانشاه می باشد.

باربری مشهد به کرمانشاه- دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به کرمانشاه و شهرهای کرمانشاه-خوی-بوکان-مهاباد-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تکاب-ماکو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به کرمانشاه در نظر گرفته شده است

یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان آذربایجان غربی و شهرستان کرمانشاه در شمال غربی ایران که در منطقه آذربایجان واقع شده‌است. این شهر طبق سرشماری سال 1395 با 736?224 نفر جمعیت، دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت منطقه? شمال‌غرب ایران به‌شمار می‌آید. کرمانشاه با 1332 متر ارتفاع در غرب دریاچه کرمانشاه، در دامنه کوه سیر و در میان دشت کرمانشاه قرار گرفته‌است. هوای کرمانشاه در تابستان نسبتاً گرم و در زمستان سرد است.

در سده‌های گذشته رخدادها و حوادث متعددی از قبیل اشغال توسط عثمانی‌ها و روس‌ها را تجربه کرده‌است. این شهر به سبب موقعیت مناسب که در میان شاه‌راه ارتباطی قفقاز، میان‌رودان و آسیای صغیر داشته در گذشته از مراکز تجاری منطقه به‌شمار می‌رفته‌است. نقل مهم‌ترین سوغات کرمانشاه است.

کرمانشاه به عنوان شهر دارای اولین بیمارستان به شیوه نوین، نخستین مرکز آموزش پزشکی، اولین مدرسه به شیوه نوین، اولین شبکه تلویزیون محلی، اولین نشریه محلی در ایران، پایتخت والیبال ایران، دومین شهر پرترافیک ایران شناخته می‌شود. دارالنشاط ، پاریس ایران ، شهر آب ، شهر ادیان، مذاهب و اقوام از القاب کرمانشاه است. کرمانشاه مدتی در دوره پهلوی به رضائیه تغییر نام داد.

رودخانه شهرچای یا برده سور از دره بیقار ترکیه سرچشمه می‌گیرد و پس از عبور از ناحیه کوهستانی دشت کرمانشاه از میان شهر عبور می‌کند و به دریاچه کرمانشاه می‌ریزد.

آب و هوا

آب وهوای کرمانشاه از نوع مدیترانه‌ای با باران بهاره

آب و هوای کرمانشاه با متوسط درجه حرارت 8/9 درجه سانتی‌گراد در تابستان تقریباً گرم و در زمستان سرد است. دوره بارندگی از اواخر مهر و ابتدای آبان شروع شده و تا خرداد ادامه دارد. میانگین دوره بارش 93 روزه در کرمانشاه 360 میلی‌متر و میانگین بارش بلندمدت کرمانشاه 238/2 میلی‌متر است. روزهای یخبندان کرمانشاه در آبان 19 روز، در آذر 27 روز، در دی 30 روز، در بهمن 28 روز، در اسفند 14 روز و در فروردین 6 روز است. در مجموع 120 روز از سال در کرمانشاه یخبندان است. میانگین سرعت باد در کرمانشاه 10/5 متر بر ثانیه است؛ که اردیبهشت و اسفند با 16 متر بر ثانیه حداکثر سرعت باد و دی و بهمن با 7 متر بر ثانیه حداقل سرعت باد را دارند.

 باربری مشهد به کرمانشاه- در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ایی را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به کرمانشاهو شهرهای کرمانشاه-خوی-بوکان-مهاباد-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تکاب-ماکو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار در نظر گرفته است .لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به کرمانشاه با ما تماس برقرار نمایید.