سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به زاهدان | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه

باربری مشهد به زاهدان به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد زاهدان دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به زاهدان و تمام شهرهای زابل - ایرانشهر - چابهار - سراوان - خاش - کنارک - جالق - نیک شهر - پیشین- سوران - زهک – فنوج  می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به زاهدان همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

باربری مشهد به زاهدان همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به زاهدان در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به زاهدان و شهرهای زابل - ایرانشهر - چابهار - سراوان - خاش - کنارک - جالق - نیک شهر - پیشین- سوران - زهک – فنوج  تخصص باربری مشهد به زاهدان می باشد.

باربری مشهد به زاهدان دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به زاهدان و شهرهای زابل - ایرانشهر - چابهار - سراوان - خاش - کنارک - جالق - نیک شهر - پیشین- سوران - زهک – فنوج  به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به زاهدان در نظر گرفته شده است

زاهدان یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان سیستان و بلوچستان است. این شهر در منطقه? بلوچستان قرار دارد. نام پیشین شهر «دزدآب» بوده که در زمان رضا شاه به «زاهدان» تغییر یافته‌است. زاهدان از سمت شمال به شهرستان هامون و، از سمت جنوب به شهرستان خاش، از سمت شرق به کشورهای افغانستان و پاکستان و از سمت غرب به شهرستان فهرج منتهی می‌شود. آب و هوای زاهدان در بیشتر روزهای سال گرم و خشک است. شب‌های تابستان آب و هوای این شهر رو به سردی می‌گراید. آب آشامیدنی زاهدان لوله‌کشی آب شیرین است و از طریق انتقال آب از شهرستان هامون تأمین می‌گردد. زاهدان به جهت مرزی بودن، از موقعیت استراتژیک جغرافیایی و تجاری و نظامی و شرایط خاص برخوردار است؛ به گونه‌ای که از یک‌سو راه‌آهن پاکستان که از مرز میرجاوه وارد ایران می‌شود و از سوی دیگر راه‌آهن سراسری ایران به این شهر منتهی می‌شود؛ و از سوی دیگر در نزدیکی به میل سه جانبه? ایران و پاکستان و افغانستان قرار دارد.

موقعیت جغرافیایی

زاهدان شهری نوبنیاد است که در 517 کیلومتری شرق شهرکرمان و نیز در نزدیکی کشور پاکستان واقع شده‌است. این شهر از طریق راه زمینی از سمت شمال به مشهد و از سمت جنوب به چابهار مرتبط شده و هم‌چنین دارای ایستگاه راه‌آهن و فرودگاه بین‌المللی است. زاهدان از لحاظ مختصات جغرافیایی در 60 درجه و 51 دقیقه و 25 ثانیه? طول شرقی و 29 درجه و 30 دقیقه و 45 ثانیه? عرض شمالی واقع شده‌است. اختلاف زمان زاهدان با تهران 36+ دقیقه و با گرینویچ 246+ دقیقه‌است.

مردم‌شناسی

امروزه ترکیب عمده قومیتی این شهر را نیمی بلوچ و نیمی فارس تشکیل می‌دهد. اقوام این شهر سیستانی و بلوچ و همچنین یزدی‌ها، بیرجندی‌ها، کرمانی‌ها، مهاجرانی از آذربایجان و سیکهای هندی و افغانستانی ها تشکیل می‌دهند. اعتماد السلطنه می‌گوید از دیرباز بیش تر جمعیت این منطقه از ایلات بلوچ تشکیل می‌شد.

در اوایل دوره قاجار اولین ساکنان دزآپ گروهی از بلوچها بودند که به تدریج سازمان ایلی خود را در این منطقه استوار کردند.

زبان بلوچ های زاهدان زبان بلوچی با گویش سرحدی بوده و همچنین زنان و مردان بلوچ پوشش مخصوص به خود که به لباس بلوچی مشهور است را بر تن دارند.

باربری مشهد به زاهدان در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ایی را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به زاهدان و شهرهای زابل - ایرانشهر - چابهار - سراوان - خاش - کنارک - جالق - نیک شهر - پیشین- سوران - زهک – فنوج  در نظر گرفته است لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به زاهدان با ما تماس برقرار نمایید.