سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به بندرعباس | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال ساب

باربری مشهد به بندرعباس به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد بندرعباس دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به بندرعباس و تمام شهرهای میناب - قشم - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به بندرعباس همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

باربری مشهد به بندرعباس همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به بندرعباس در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به بندرعباس و شهرهای میناب - قشم - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل تخصص باربری مشهد به بندرعباس می باشد.

باربری مشهد به بندرعباس دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به بندرعباس و شهرهای میناب - قشم - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به بندرعباس در نظر گرفته شده است.

بندرعباس مرکز استان هرمزگان در جنوب ایران قرارگرفته است. شهر بندرعباس مرکز شهرستان بندرعباس و یکی از نام‌های پیشین آن بندر گمبرون بوده که با لشگر کشی شاه عباس یکم و بیرون راندن پرتغالی ها از ایران نامش به بندر عباس تغییر یافته است. بندرعباس بزرگترین بندر ایران است، علاوه بر آن مجتمع بندری شهید رجایی و بندر شهید باهنر به عنوان نقطه اتکای اقتصاد ایران در جهت جابه‌جایی کالا و نیز وجود کارخانه‌های متعدد و بزرگ صنعتی؛ بندرعباس را به شهری مهم در زمینه? بازرگانی و صنعت کشور و نیز منطقه مبدل کرده‌است.

فاصله بندرعباس تا تهران 1287 کیلومتر، تا تبریز 1800 کیلومتر ، تا اصفهان 933 کیلومتر، تا شیراز 577 کیلومتر و تا کرمان 491 کیلومتر است. بندرعباس به دلیل شرایط خاص خود همواره پذیرای مهمانان زیادی از اقصی نقاط ایران است و جمعیت این شهر در فصل‌های مختلف سال متفاوت است و همین شرایط موجب شده تا این شهر به یکی از مقصدهای گردشگری دریایی جنوب کشور تبدیل شود. در سال 1622 میلادی، سپاهیان شاه‌عباس با فرماندهی سردار ایرانی امام‌قلی خان توانستند پرتغالی‌ها را در جنوب شکست دهند و به افتخار این پیروزی گمبرون به بندرعباس تغییر نام یافت. شهردار کنونی شهر بندرعباس عباس امینی‌زاده است که از شهریور 1392 تاکنون این مسئولیت را برعهده دارد. امام جمعه کنونی شهر بندرعباس محمد عبادی زاده است که از تیر 1398 تاکنون این مسئولیت را برعهده دارد.

آب و هوای این شهر گرم و مرطوب است. به‌طور کلی در بندرعباس از نیمه آبان تا نیمه فروردین دارای آب‌وهوای مطبوعی است. ماه‌های اردیبهشت و خرداد هوا خشک، ماه‌های تیر تا مهر دارای آب و هوای مرطوب است. دمای هوای شهر بندرعباس در گرم‌ترین روزها به 52 درجه سانتیگراد و در سردترین روزها به 2درجه سانتیگراد می‌رسد. میانگین بارش بندرعباس در حدود 200 میلی‌متر است.

بنادر تجاری

بندر شهید رجایی و بندر شهید باهنر به دلیل موقعیت مناسب جغرافیایی، به عنوان نقطه اتکای بندرعباس در جهت جابه‌جایی کالا و سرمایه در اشکال مختلف، نتایج اقتصادی به سزایی برای استان هرمزگان به همراه داشته و بندرعباس را به منطقه ویژه اقتصادی معادن، فلزات، کشتی‌سازی و صادرات و واردات کالا تبدیل کرده‌است.

 باربری مشهد به بندرعباس در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ایی را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به بندرعباس و شهرهای میناب - قشم - کیش - دهبارز - بندرلنگه - بندرجاسک - بندرخمیر - درگهان - پارسیان - بستک - هرمز - بندرپل در نظر گرفته است لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به بندرعباس با ما تماس برقرار نمایید.