سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به سنندج | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه

باربری مشهد به سنندج  به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد سنندج  دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به سنندج  و تمام شهرهای سقز - مروه - کامیاران - مریوان - بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - کانی دینار می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به سنندج  همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

باربری مشهد به سنندج  همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به سنندج  در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به سنندج  و شهرهای سقز - مروه - کامیاران - مریوان - بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - کانی دینار تخصص باربری مشهد به سنندج  می باشد.

باربری مشهد به سنندج  دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به سنندج  و شهرهای سقز - مروه - کامیاران - مریوان - بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - کانی دینار به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به سنندج  در نظر گرفته شده است.

سَنَندَج (به کردی: سن?)، یکی از شهرهای کردستان ایران و بیست و یکمین شهر بزرگ ایران است. سنندج مرکز استان کردستان در غرب ایران است که در ارتفاع 1?450 تا 1?538 متری از سطح دریا و در منطقه? کوهستانی زاگرس واقع شده و آب و هوای سرد و نیمه‌خشک دارد. این شهر از سمت غرب به کوه آبیدر، از سمت شمال به کوه شیخ معروف، از سمت جنوب به کوه سراج الدین، محدود شده‌است و در منطقه‌ای به وسعت 6/3688 هکتار گسترده شده‌است. جمعیت این شهر بر پایه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال1395، برابر با 412?767 نفر است.

سنندج در روز چهارشنبه 8 آبان ماه 1398 توسط سازمان یونسکو به‌عنوان "شهر خلاق موسیقی" اعلام شد و در جمع 246 شهر شبکه شهرهای خلاق جهانی یونسکو و همچنین 48 شهر خلاق موسیقی جهان ثبت شد.

سنندج به لحاظ موقعیت جغرافیایی و فعالیت‌های شهرسازی عصر صفوی و قاجار، از بافت شهری سنتی با ارزشی برخوردار است که بناهای مسکونی و عام‌المنفعه متعددی مانند حمام، مساجد و بازار در آن باقی مانده‌است؛ و دارای محدوده? بافت تاریخی فرهنگی با وسعتی معادل 112 هکتار است.

در سنندج، زبان کردی به‌عنوان زبان مادری و زبان فارسی به‌عنوان زبان آموزش و مکاتبات رسمی، توسط اهالی شهرستان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سنندج، مرکز استان کردستان با مساحت 6/3688 هکتار در غرب ایران و در بخش جنوبی استان کردستان قرار دارد.

آب و هوای شهر سنندج سرد و نیمه خشک و متمایل به مرطوب است. در فصل بهار و تابستان هوای معتدل دارد. متوسط دمای سنندج در بهار 15?20، در تابستان 25?20، در پاییز 10?40 و در زمستان 1?60- درجه? سانتی‌گراد است. حداکثر دما در تیر حدود °44 و حداقل آن در بهمن، °13?5- درجه? سانتی‌گراد است. بارندگی سالانه به‌طور متوسط 500 میلی‌متر بوده و حداکثر روزانه، 61 میلی‌متر است.

 

 باربری مشهد به سنندج  در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ایی را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به سنندج  و شهرهای سقز - مروه - کامیاران - مریوان - بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - کانی دینار و... در نظر گرفته است. لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به سنندج  با ما تماس برقرار نمایید.