سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به خرم آباد | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال ساب

باربری مشهد به خرم آباد به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد خرم آباد دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به خرم آباد و تمام شهرهای بروجرد - درود - کوهدشت - الیگودرز - نور آباد - الشتر- ازنا - پلدختر - کونانی - معمولان - چقابل - اشترینان می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به خرم آباد همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

 باربری مشهد به خرم آباد همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به خرم آباد در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به خرم آباد و شهرهای بروجرد - درود - کوهدشت - الیگودرز - نور آباد - الشتر- ازنا - پلدختر - کونانی - معمولان - چقابل - اشترینان تخصص باربری مشهد به خرم آباد می باشد.

باربری مشهد به خرم آباد دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به خرم آباد و شهرهای بروجرد - درود - کوهدشت - الیگودرز - نور آباد - الشتر- ازنا - پلدختر - کونانی - معمولان - چقابل - اشترینان به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به خرم آباد در نظر گرفته شده است.

خُرَّم‌آباد (به لری: خورمووه) بیست و سومین شهر پرجمعیت ایران و مرکز استان لرستان است. جمعیت خرم‌آباد طبق سرشماری سال 1395 مرکز آمار ایران، 373?416 نفر بوده‌است. شهر در ارتفاع 1147?8 متری از سطح دریا و در میان دره‌های زاگرس قرار دارد. فاصله خرم‌آباد تا تهران 490 کیلومتر است و به دلیل قرار گرفتن در مسیر تهران - جنوب دارای اهمیت ارتباطی و راهبردی است. آزادراه شماره پنج ایران از این شهر عبور می‌کند.

در محل کنونی خرم‌آباد از دوره ایلامیان شهری با نام خایدالو وجود داشته و شهر شاپورخواست به دستور شاپور دوم بر خرابه‌های آن و در حدود محل کنونی شهر ساخته شده‌است. آثار تاریخی به جای مانده نشان می‌دهد خرم‌آباد یکی از شهرهای مهم غرب ایران در دوره ساسانیان بوده و فلک‌الافلاک یا دژ شاپورخواست از آثار به جای مانده دوره ساسانیان نماد شهر است. خرم‌آباد همچنین یکی از پایتخت‌های هزاراسپیان و آل حسنویه بوده‌است.

جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی متعددی در سطح شهر خرم‌آباد وجود دارد که از آن جمله می‌توان به فلک‌الافلاک، مناره آجری، پل شاپوری، گرداب سنگی، سنگ نبشته، آرامگاه باباطاهر و دریاچه کیو اشاره کرد به‌طوری‌که این شهر برای نخستین بار در ایران از سوی دفتر منطقه‌ای سازمان ملل به عنوان یک شهر نمونه گردشگری انتخاب شده‌است.

شهر خرم‌آباد دارای آب و هوایی مدیترانه‌ای با میزان بارندگی بسیار به ویژه در فصل‌های بهار و زمستان است و از این روی ششمین مرکز استان پربارش در ایران محسوب می‌شود.

شهرداری خرم‌آباد در سال 1302 تأسیس و این شهر پس از جدایی استان لرستان از خوزستان در سال 1304 خورشیدی به عنوان مرکز استان تعیین شد. مردم لر و لک در این شهر ساکن هستند و به‌طور کلی اهالی خرم‌آباد بخشی از مردم فیلی به‌شمار می‌آیند. زبان اصلی مردم این شهر لری خرم‌آبادی است.

وضعیت اشتغال در خرم‌آباد از شرایط چندان مطلوبی برخوردار نیست و نرخ بیکاری در بین سنین 19 تا 24 سال 35/5 درصد است. پتروشیمی خرم‌آباد و شرکت صدر فولاد از جمله مهم‌ترین صنایع فعال در خرم‌آباد هستند.

این شهر دارای ده بیمارستان، پنج کتابخانه? عمومی، دو سینما، دوازده هتل، ده پارک درون‌شهری و شش مرکز آموزش عالی است.

 باربری مشهد به خرم آباد در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ایی را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به خرم آباد و شهرهای بروجرد - درود - کوهدشت - الیگودرز - نور آباد - الشتر- ازنا - پلدختر - کونانی - معمولان - چقابل - اشترینان در نظر گرفته است لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به خرم آباد با ما تماس برقرار نمایید.