سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به گرگان | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه

باربری مشهد به گرگان به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد گرگان  دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به گرگان  و تمام شهرهای گرگان - گنبدکاووس - بندرترکمن - علی ابادکتول - آزادشهر - کردکوی -کلاله - آق قلا - مینودشت - گالیکش - بندرگز - فاضل آباد – مراوه می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به گرگان  همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

 باربری مشهد به گرگان  همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به گرگان  در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به گرگان  و شهرهای گرگان - گنبدکاووس - بندرترکمن - علی ابادکتول - آزادشهر - کردکوی -کلاله - آق قلا - مینودشت - گالیکش - بندرگز - فاضل آباد – مراوه تخصص باربری مشهد به گرگان  می باشد.

باربری مشهد به گرگان  دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به گرگان  و شهرهای گرگان - گنبدکاووس - بندرترکمن - علی ابادکتول - آزادشهر - کردکوی -کلاله - آق قلا - مینودشت - گالیکش - بندرگز - فاضل آباد – مراوه به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به گرگان  در نظر گرفته شده است.

شهر گُرگان : (شهرستان گرگان) مرکز استان گلستان و در جانب شرقی شمال کشور ایران است. گرگان کنونی تا سال 1316 «اَستَرآباد» یا «اِستارباد» نام داشت. گرگان قدیمی که به عربی جرجان خوانده می‌شد شهری آباد و مهم بود که در نزدیکی گنبد کاووس امروزی قرار داشته و اینک ویرانه‌های آن در حوالی امام‌زاده یحیی بن زید قرار دارد. نام فعلی گرگان که جایگزین نام کهنش، استرآباد شده، در واقع، برگرفته از (جرجان) و گرگان قدیم از شهریور 1316 برای این شهر استفاده شد. شهر گرگان و منطقه پیرامونش که از نیمه سال 1376 خورشیدی به صورت رسمی به استان گلستان موسوم شده، از یکم دی ماه 1311 خورشیدی تاکنون به نام گرگان و دشت شهرت داشته‌است.

جغرافیا

گرگان از شهرهای شمالی ایران است، آب و هوای معتدل دارد. هرچند تابستان‌های آن نسبتاً گرم و شرجی است. اقلیم منطقه بسیار گوناگون و متنوع است و کوه، جنگل و چمنزار، جلگه و دشت، بیابان و شوره‌زار، دریا و خلیج، رودخانه و تالاب و زمین کشاورزی را شامل می‌شود.

مناطق شهرداری

گرگان دارای سه منطقه? شهرداری می‌باشد. شهرداری مرکزی که در مرکز شهر گرگان؛ شهرداری منطقه? یک در خیابان مصطفی خمینی (کوی علی‌محمدی)، منطقه? دو در در بلوار قدس (خیابان چاله‌باغ) و منطقه? سه که در خیابان رجایی واقع شده‌اند.

وضعیت آب و هوایی و اقلیمی دشت گرگان

به علت وجود دریای خزر در منطقه شمالی کشور و همچنین جنگل های بکر و سرسبز گلستان و نواحی کوهستانی آب و هوای شهر گرگان و به طور کل استان گلستان از نوع معتدل خزری یا مدیترانه ای است و نسبت به نواحی غربی (مازندران) شدت بارندگی در این منطقه کمتر خواهد بود. به طور معمول شهر گرگان در فصل تابستان به سبب رطوبت هوا دارای آب و هوای نسبتا گرم و شرجی می باشد. این آب و هوای عالی شهر گرگان باعث ایجاد اقلیم های متنوع و چندگانه ای در این شهر شده است و با کوه ها، جنگل ها و چمنزارها، جلگه و دشت ها ، بیابان و شوره ‌زارها، رودخانه و تالاب ها و زمین های کشاورزی خود همواره این منطقه به عنوان یکی از حیرت انگیزترین مناظر طبیعی ایران به شمار می آید. از لحاظ اقلیم بخش های جنوبی این شهرستان کوهستانی و بخش های شمالی آن نیز دارای اقلیمی نیمه مرطوب می باشد.

 باربری مشهد به گرگان  در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ایی را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به گرگان  و شهرهای گرگان - گنبدکاووس - بندرترکمن - علی ابادکتول - آزادشهر - کردکوی -کلاله - آق قلا - مینودشت - گالیکش - بندرگز - فاضل آباد – مراوه و... در نظر گرفته است. لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به گرگان  با ما تماس برقرار نمایید.