سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به بجنورد | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه

باربری مشهد به بجنورد به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد بجنورد دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به بجنورد و تمام شهرهای بجنورد - شیروان - اسفراین - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به بجنورد همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

 باربری مشهد به بجنورد همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به بجنورد در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به بجنورد و شهرهای بجنورد - شیروان - اسفراین - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان تخصص باربری مشهد به بجنورد می باشد.

باربری مشهد به بجنورد دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به بجنورد و شهرهای بجنورد - شیروان - اسفراین - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به بجنورد در نظر گرفته شده است.

بجنورد (پارسی میانه: بیژن‌گُرد و پس از اسلام: بوزنجرد) مرکز استان خراسان شمالی در شمال شرق ایران و در کوهپایه‌های رشته‌کوه آلاداغ بنا شده‌است. این شهر ازجمله شهرهای بزرگ خراسان بوده و از این‌جهت، چهل و چهارمین شهر کشور به‌شمار می‌آید. بجنورد با شهرهای شیروان، اسفراین، آشخانه همسایه است. نام این شهر در لهجه شمال خراسان «بُژنُرد» تلفظ می‌شود.

بجنورد از شمال با ترکمنستان و از شمال شرقی تا جنوب شرقی با شهرهای شیروان، اسفراین و از جنوب غربی تا شمال غربی با جاجرم، آشخانه و راز همسایه است.

کردهای کرمانج، ساکنین اصلی شهر بجنورد بوده و اکثریت جمعیت این شهر را تشکیل می‌دهند. مردم فارس زبان یا (تات‌ها)، ترکمن‌ها یا (ترمان‌ها) و ترک‌های خراسانی نیز از جمله دیگر مردمان بومی بجنورد هستند. زبان تاتی در خراسان شمالی، امروزه تأثیر بسیاری از فارسی معیار گرفته و در حال فراموشی است و جای خود را به فارسی معیار داده‌است.

اماکن دیدنی

عمارت سردار مفخم

عمارت مفخم یکی از بناهای تاریخی دوره قاجار در بجنورد است که در اوایل دهه? 1300 هجری‌قمری به دستور یارمحمدخان شادلو، به عنوان محل سکونت وی و خانواده اش ساخته شده‌است. این عمارت 34 اتاق با دو تالار عظیم دارد. نمای اصلی ساختمان در سمت جنوب است که سراسر آن به با انواع کاشی‌کاری معرق، معقلی، هفت رنگ و با طرحها و نقوش انسانی، حیوانی، اسلیمی، ختایی و هندسی زینت یافته‌است. مصالح بکار رفته در بنا آجر با ملات گچ است و هر طبقه ساختمان دارای دو ایوان شمالی و جنوبی می‌باشد، سرتاسر بنا با کاشی‌های خشتی و هفت رنگ زیبا در اندازه و شکل‌های مختلف به رنگهای فیروزه‌ای، زرد، صورتی، بنفش، سفید، سبز، سرخ و سیاه کاشی کاری شده و هر ستون با طرح و نقش خاص خود زینت داده شده‌است. نمای بیرونی ساختمان تصاویری از دو فرشته بالدار، چهره‌های انسانی، نقاشی از گل و گیاه و پرنده، طبیعت و طرحهای هندسی سده سیزده را به تماشا می‌گذارد.

پاریس کوچولو

روایت شده‌است که در زمان سردار مفخم، دو خبرنگار فرانسوی پس از بازدید از شهر بجنورد، در سفرنامه خود باعنایت به نحوه شهرسازی اعم از چراغها، دربها و سنگفرش خیابانها، به شباهت بجنورد و پاریس آن زمان، در سفرنامه خود که در لموند چاپ شده‌است، اشاره داشته‌اند.

گردشگاه بش‌قارداش

استخر اصلی و دروازه دوران قاجاریه بش‌قارداش

این مکان در 7 کیلومتری جنوب بجنورد و در شرق جاده? بجنورد به اسفراین، در فاصله? تقریبی یک کیلومتری جاده واقع شده‌است. این گردشگاه تفریحی دارای 3 استخر می‌باشد که 2 استخر آن برای شنای کودکان و بزرگسالان درست شده‌است.

گردشگاه باباامان

گردشگاه باباامان در کیلومتر 10 جاده? بجنورد - مشهد، یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های گردشگری در ایران به‌شمار می‌رود. این پارک دارای استخرهای متعدد و پارک جنگلی دارای 400?000 اصله درخت ازجمله چنارک، زالزالک، اقاقیا و زردآلو است، همچنین این پارک دارای پوشش گیاهی به وسعت 250 هکتار می‌باشد. پارک باباامان دارای پوشش گیاهی و درختان قطور چنار 400 ساله و چشمه‌هایی است که در مرکز و اطراف باباامان می‌جوشند و بر زیبایی این پارک می‌افزایند همچنین شاخه‌ای از رودخانه اترک از کنار این پارک می‌گذرد که وجود این رودخانه امکان ماهیگیری را برای علاقه‌مندان فراهم کرده‌است؛ و چشمه این مجموعه تفریحی که از نوع آبهای معدنی محسوب می‌شود 300 الی 400 لیتر در ثانیه آبدهی دارد. این چشمه از چهار نقطه درون تپه‌ای می‌جوشد و به درون استخرهایی می‌ریزد که با اختلاف سطح ساخته شده‌است. قرار گرفتن این گردشگاه در سر راه عبور مسافران مشهد -استان گلستان باعث رونق این گردشگاه شده‌است.

از دیگر اماکن دیدنی بجنورد می توان به عمارت آینه‌خانه مفخم و حسینیه جاجرمی اشاره کرد.

 باربری مشهد به بجنورد در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ایی را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به بجنورد و شهرهای بجنورد - شیروان - اسفراین - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان و... در نظر گرفته است. لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به بجنورد با ما تماس برقرار نمایید.