سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به بوشهر | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|

باربری مشهد به بوشهر به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد بوشهر دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به بوشهر و تمام شهرهای بوشهر - برازجان - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به بوشهر همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

 باربری مشهد به بوشهر همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به بوشهر در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به بوشهر و شهرهای بوشهر - برازجان - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم تخصص باربری مشهد به بوشهر می باشد.

باربری مشهد به بوشهر دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به بوشهر و شهرهای بوشهر - برازجان - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به بوشهر در نظر گرفته شده است.

بندر بوشهر شهری بندری و مرکز استان بوشهر از استان‌های جنوب غربی ایران است. بوشهر بندری شبه‌جزیره‌ای در بخش مرکزی شهرستان بوشهر است که از سمت شمال، غرب و جنوب به خلیج فارس محدود شده‌است، این بندر در ارتفاع 18 متری از سطح دریا و در منطقه? ساحلی خلیج فارس واقع شده و آب‌وهوای نیمه بیابانی گرم دارد. نام بوشهر در کتاب‌ها و اسناد تاریخی، تحت نام‌های مختلفی نظیر «رام اردشیر»، «ابوشهر»، «بُخت اردشیر»، «لیان» و «ریشهر» به ثبت رسیده‌است.

بیشتر مردم بوشهر به زبان فارسی با لهجه محلی تکلم می‌کنند. بندر امروزی بوشهر را نادرشاه افشار در 1736 میلادی رونق دوباره بخشید. نام این محل پیش از آن ریشهر بود. بندر بوشهر به خاطر عواملی مانند صیادی، وجود نیروگاه اتمی، کشتی‌سازی و صادرات از این بندر رونق اقتصادی گرفته‌است .هم‌اکنون 18 اسفند سالروز تأسیس مدرسه سعادت، روز بوشهر نام گرفته شده‌است.

آب و هوا

نقشه? آب و هوایی ایران؛ بندر بوشهر در جنوب غرب کشور قرار گرفته و آب و هوای آن نیمه بیایانی گرم است. میانگین دما در تیرماه (گرم‌ترین ماه سال) 33 درجه? سانتی‌گراد، در دی‌ماه (سردترین ماه سال)، 14 درجه? سانتی‌گراد، در فروردین‌ماه 20 درجه? سانتی‌گراد و در مهرماه 28 درجه? سانتی‌گراد می‌باشد و میانگین سالانه? دما 25 درجه? سانتی‌گراد است.

یکی از ویژگی‌های مهم آب و هوایی استان بوشهر، پدیده شَرجی است و بر این اساس آب و هوای استان را می‌توان به دو دسته تقسیم‌بندی نمود:

الف) نواحی ساحلی با گرمای شدید و رطوبت نسبی بالا

ب) نواحی داخلی با گرمای شدید و رطوبت نسبی پایین

رطوبت برخاسته از خلیج فارس در نواحی ساحلی استان بوشهر مانع از کاهش دما در زمستان و افزایش بیش از حد آن در تابستان می‌شود در نتیجه اختلاف دمای روز و شب و اختلاف دما در فصول مختلف سال در این استان کم است. میانگین رطوبت سالانه استان بوشهر 71 درصد است.

محلات و مراکز شهری

عمارت گلشن (محله بهبهانی بوشهر)خو

محله‌های دهدشتی، شنبدی، کوتی و بهبهانی چهار محله? قدیمی بندر بوشهر هستند.

از دیگر محله‌های این بندر می‌توان از بن مانع، بهمنی، صلح‌آباد، جفره علی‌باش، جفره ماهینی، سنگی، شکری (بهشت صادق)، باغ زهرا، جبری، شغاب، کوی فرهنگیان، عالی‌آباد، رونی، سبزآباد، جلالی، مخ بلند، دواس، تل کوتی، عسلو، هلالی، نیدی، خواجه‌ها، دستک، ریشهر، امام‌زاده، سرتل، تنگک (شمالی، وسطی، جنوبی)، تنگک غریب، تنگک محمد جعفری (رئیس)، تنگک زنگنه، هلیله، بندرگاه، دروازه، چاه‌کوتاه، آب طویل، توحید.

محلات سنتی ساحلی یا قطب‌های صیادی محلی که در دو قسمت شرق و غرب بوشهر قرار دارند، شامل محلات جفره (مفگه)، صلح‌آباد و جبری می‌گردد؛ و نیز محلات جنوبی تنگک غریب به دیگر نام تنگک صفری و نیز تنگک اول، تنگک محمدجعفری به دیگر نام تنگک رئیسی و نیز تنگک دوم، تنگک زنگنه به دیگر نام تنگک سوم. همچنین گردان تکاوران دریایی بوشهر و پایگاه ششم شکاری از مراکز مهم نظامی بندر بوشهر می‌باشد.

 باربری مشهد به بوشهر در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ایی را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به بوشهر و شهرهای بوشهر - برازجان - بندرگناوه - بندرکنگان - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش – اهرم و.. در نظر گرفته است. لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به بوشهر با ما تماس برقرار نمایید.