سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به ایلام | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|

باربری مشهد به ایلام به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد ایلام دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به ایلام و تمام شهرهای ایلام - دهلران - ایوان - آبدانان - دره شهر - مهران - سرابله - ارکواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به ایلام همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

 باربری مشهد به ایلام همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به ایلام در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به ایلام و شهرهای ایلام - دهلران - ایوان - آبدانان - دره شهر - مهران - سرابله - ارکواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا تخصص باربری مشهد به ایلام می باشد.

باربری مشهد به ایلام دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به ایلام و شهرهای ایلام - دهلران - ایوان - آبدانان - دره شهر - مهران - سرابله - ارکواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به ایلام در نظر گرفته شده است.

ایلام مرکز استان ایلام است. جمعیت این شهر برپایه? سرشماری سال 1395 برابر با 194?030نفر بوده‌است. شهر ایلام در حصاری از کوه‌ها و ارتفاعات جنگلی واقع شده و آب و هوایی معتدل کوهستانی و بهاری دارد. دانشگاه علوم پزشکی ایلام و دانشگاه ایلام دو دانشگاه مهم این شهر هستند. ایلام دارای منابع خوب گاز و نفت است. درضمن قرار گرفتن بر سر زائرین کربلا این استان را از این حیث حائز اهمیت کرده‌است.

وجه تسمیه

ایلام در گذشته ده بالا نامیده می‌شد. بعدها به دلیل حکومت و ساخت وساز حسینقلی خان ابوقداره والی لرستان پشتکوه، به حسین‌آباد معروف شد. معانی دیگر ایلام عبارت است از: طعام عروسی ساختن، (منتهی الارب) مهمانی عروسی کردن (تاج المصادر بیهقی)، یه طعام عروسی کسی را بردن، ولیمه دادن، مهمانی عروسی دادن و مجتمع و فراهم آمدن خوی و خرد (منتهی الارب)، (آنندراج)، (ناظم الاطبا). این معانی معانی همگی بامسمی و متناسب با ویژگی‌های منطقه‌ای و بومی ساکنان این نواحی است.

آب و هوا

شهر ایلام در حصاری از کوه‌ها و ارتفاعات جنگلی استقرار یافته که دارای آب و هوای معتدل کوهستانی با میانگین بارش سالیانه 619/5میلیمتر و متوسط دمای مطلق آن از13/6- تا 41/2 درجه سانتیگراد در تغییر است.

آمار ایستگاه‌های مطالعاتی نشان می‌دهد که ماه ژانویه (دی-بهمن) به عنوان سردترین ماه و ژوئیه (تیر-مرداد) به عنوان گرمترین ماه سال می‌باشد. دمای ایستگاه‌ها از فروردین تا تیرماه سیر صعودی داشته و بعد به تدریج سیر نزولی پیدا می‌کند.

زبان و گویش

ساکنین شهر ایلام به زبان کردی صحبت می‌کنند. علاوه بر کردی، زبان لری نیز دست کم در گذشته در ایلام رایج بوده‌است.

 

باربری مشهد به ایلام در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ایی را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به ایلام و شهرهای ایلام - دهلران - ایوان - آبدانان - دره شهر - مهران - سرابله - ارکواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب – دلگشا و... در نظر گرفته است. لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به ایلام با ما تماس برقرار نمایید.