سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به بیرجند | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه

باربری مشهد به بیرجند به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد بیرجند دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به بیرجند و تمام شهرهای بیرجند - قائن - طبس - فردوس - نهبندان - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به بیرجند همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

 باربری مشهد به بیرجند همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به بیرجند در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به بیرجند و شهرهای بیرجند - قائن - طبس - فردوس - نهبندان - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه تخصص باربری مشهد به بیرجند می باشد.

باربری مشهد به بیرجند دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به بیرجند و شهرهای بیرجند - قائن - طبس - فردوس - نهبندان - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به بیرجند در نظر گرفته شده است.

بیرجَند مرکز استان خراسان جنوبی و مرکز شهرستان بیرجند در شرق ایران است. این شهر یکی ازشهرهای بزرگ وپرجمعیت ایران است.خیابان های مهم شهر معلم، مدرس و طالقانی و غفاری و توحید هستند.

بیرجند نخستین شهر در ایران است که دارای سازمان آبرسانی بوده و بنگاه آبلوله بیرجند به عنوان اولین سازمان آبرسانی ایران شناخته می‌شود.این شهر همچنین اولین شهر در ایران است که در سال 1302 و پیش از بیرجند از لوله‌کشی آب شهری برخوردار گردید. باغ اکبریه یکی از بناهای تاریخی شهر در نشست سی و پنجم یونسکو در سال 2011 میلادی به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید.

مدرسه شوکتیه در این شهر، سومین مدرسه? آموزش به سبک نوین -بعد از دارالفنون بیرجند و رشدیه تبریز است. به علت موقعیت سیاسی و استراتژیک بیرجند، سومین فرودگاه کشور در سال 1312 پس ازفرودگاه های قلعه‌مرغی و بوشهر در این شهر ساخته شد و تا پیش از جنگ جهانی دوم، کنسولگری‌های انگلستان و روسیه در بیرجند مشغول فعالیت بوده‌اند.

جاذبه‌های گردشگری

باغ اکبریه میراث جهانی یونسکو

علاوه بر جاذبه‌های گردشگری موجود در سطح شهرستان بیرجند، آثار تاریخی و مکان‌های تفریحی نیز در داخل در محدوده شهری بیرجند وجود دارد.

تاریخی

بند دره یکی از جاذبه‌های گردشگری بیرجند، قلعه بابوک روستای ابراهیم آباد، قلعه بصیران، آب انبارها، آرامگاه حکیم نزاری، ارگ کلاه فرنگی، عمارت اکبریه (میراث جهانی یونسکو)، قلعه بیرجند، کنسولگری انگلیس (باغ منظریه)، مدرسه شوکتیه، مدرسه معصومیه، مصلی بیرجند، یخدان رحیم آباد، باغ رحیم آباد، خانه پردلی، بند دره ،بند النگ، بند عمر شاه (امیر شاه)، آبشار چهارده، هتل بزرگ کوهستان، بند ژرف (چهکند)

آب و هوای بیرجند

نیمه بیابانی بوده و دارای زمستانهای سرد و تابستانهای خشک و گرم است. میزان بارش در این شهر با توجه به آب و هوای آن، کم بوده و بیشترین میزان آن، از آذر تا اردیبهشت رخ می‌دهد که در فصل زمستان اغلب به صورت بارش برف است.

مجموع بارش سالیانه در شهر بیرجند به‌طور میانگین برابر با 171 میلی‌متر در سال است. بیشترین میزان بارش در یک روز، در دوم ماه مه1957 رخ داد و 52 میلی‌متر باران در این شهر بارید. همچنین میانگین سالیانه رطوبت نسبی در ابن شهر، 36? است و به‌طور میانگین 30 روز از سال، آسمان این شهر کاملاً ابری است. هوای بیرجند به‌طور میانگین در 12 روز از سال، با طوفان و گرد و خاک شدید همراه است.

 باربری مشهد به بیرجند در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ایی را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به بیرجند و شهرهای بیرجند - قائن - طبس - فردوس - نهبندان - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - حاجی اباد -خوسف - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسک - نیمبلوک - سه قلعه و... در نظر گرفته است. لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به بیرجند با ما تماس برقرار نمایید.