سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به یاسوج | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه

باربری مشهد به یاسوج  به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد یاسوج دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به یاسوج و تمام شهرهای  دوگنبدان - دهدشت - لیکک - چرام - لنده - باشت - سی سخت - سوق - دیشموک - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون - پاتاوه می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به یاسوج همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

 باربری مشهد به یاسوج - همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به یاسوج  در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به یاسوج و شهرهای دوگنبدان - دهدشت - لیکک - چرام - لنده - باشت - سی سخت - سوق - دیشموک - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون - پاتاوه تخصص باربری مشهد به یاسوج  می باشد.

باربری مشهد به یاسوج دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به یاسوج و شهرهای  دوگنبدان - دهدشت - لیکک - چرام - لنده - باشت - سی سخت - سوق - دیشموک - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون - پاتاوه به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به یاسوج در نظر گرفته شده است.

یاسوج (به لری: یاسیچ)، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مرکز شهرستان بویراحمد است و در شمال شرقی استان واقع شده‌است. یاسوج، در کنار رودخانه بشار و در دامنه قله دنا در ارتفاع 1870 متری از سطح دریا قرار گرفته است. در 22 تیرماه 1342 طبق تصویبنامه مجلس شورای ملی، سرزمین ایلات ششگانه کهگیلویه و بویراحمد (1– بویراحمد 2– طیبی 3– بهمئی 4– چرام 5– دشمن زیاری 6– بابویی) که تا آن زمان بخشی جزء استان فارس و بخشی جزء استان خوزستان بود از این دو استان جدا شد و به فرمانداری کل تبدیل گردید و متعاقب آن شهر یاسوج مرکز استان در سال 1344 شکل گرفت و سرانجام در خرداد سال 1355 با همان محدوده به استان تغییر یافت.

آب و هوا : شهر یاسوج در منطقه? اقلیم سردسیری واقع شده و دارای هوای معتدل متمایل به سرد است. در این شهر، میزان بارش برف و باران زیاد می‌باشد و به علت بارش فراوان برف و باران و پوشیده شدن ارتفاعات از برف برای مدت مدیدی از سال، از منابع آب کافی برخوردار می‌باشد.

زبان : مردم یاسوج لر هستند و به زبان لری بویراحمدی صحبت می‌کنند.

گردشگری :

آبشار یاسوج اصلی‌ترین جاذبه گردشگری شهر یاسوج است.

آبشار بهرام بیگی از دیگر آبشارهای این استان است.

پارک جنگلی یاسوج

پارک ساحلی پارک ساحلی رود بشار

تنگ مهریان در شهرستان بویراحمد: تنگه مهریان، محل رفت‌وآمد علاقه‌مندان به اسکی است، این تنگه در این فصل زمستان، شاهد تشکیل یخی بزرگ بر روی صخره‌ای مقابل بارگاه امامزاده حسن است که این توده یخ روز شصتم زمستان شکسته شده و روز هفتادم (حدود دهم اسفندماه) با صدایی که کیلومترها شنیده می‌شود، از صخره فروریخته و مژده بهار می‌دهد.

پیست اسکی کاکان

گوشه شاه قاسم در کیلومتر شش جاده یاسوج به اصفهان منطقه خوش آب و هوای گوشه قرار دارد که شهرت آن به علت وجود امام زاده شاه قاسم که گفته می‌شود از نوادگان امام چهارم شیعیان ملقب به سجاد است.

شیخ سرکه (شیخ صدوق): منطقه‌ای سردسیری با پوشش گیاهی متنوع از جمله بیلهر، کنگر، قارچ، ریواس، چویل و… پذیرای گردشگران زیاد است.

آبشار تنگ تامرادی

 باربری مشهد به یاسوج - در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ای را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به یاسوج  و شهرهای دوگنبدان - دهدشت - لیکک - چرام - لنده - باشت - سی سخت - سوق - دیشموک - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون – پاتاوه و... در نظر گرفته است. لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به یاسوج  با ما تماس برقرار نمایید.