سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به شهریار| ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|

باربری مشهد به شهریار به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد شهریار دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به شهریار و تمام شهرهای فیروزکوه - شمیرانات - پیشوا - دماوند - پردیس - قرچک - ورامین - رباط کریم - قدس - ری - پاکدشت می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به شهریارهمواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

 باربری مشهد به شهریار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به شهریار در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به شهریار و شهرهای فیروزکوه - شمیرانات - پیشوا - دماوند - پردیس - قرچک - ورامین - رباط کریم - قدس - ری - پاکدشت تخصص باربری مشهد به شهریار می باشد.

باربری مشهد به شهریار دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به شهریار و شهرهای فیروزکوه - شمیرانات - پیشوا - دماوند - پردیس - قرچک - ورامین - رباط کریم - قدس - ری - پاکدشت به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به شهریار در نظر گرفته شده است.

شهریار یکی از شهرهای استان تهران در ایران است. این شهر مهم‌ترین شهر غرب استان تهران و مرکز شهرستان شهریار است. شهریار دارای آب و هوایی پاک بوده و کیفیت هوای آن از شهر تهران بهتر است. این دارای باغات عالی بوده و انگور های این شهر معروف است.

تقسیمات شهری

شهر شهریار یکی از هفت شهر شهرستان شهریار و مرکز شهرستان می‌باشد. ساختمان فرمانداری شهرستان شهریار و ادارات مرکزی در این شهر قرار دارند و از نظر موقعیت در غرب استان تهران و در قسمت شمال غربی با شهرهای ملارد و اندیشه، در شرق و شمال شرقی با شهرهای باغستان و شهرستان قدس، در جنوب و جنوب شرقی با شهرهای فردوسیه و صباشهر و در جنوب غربی با شهر وحیدیه و امیریه همسایگی دارد.

محله‌های شهر

شهر شهریار دارای مناطق و نواحی پنج‌گانه می‌باشد؛ و همچنین مساحت شهر شهریار: بالغ بر8000 هکتار است.

(منطقه مرکزی) علیشاه عوض، کرشته، عباس‌آباد، محمدآباد، شهرک مخابرات فاز1 و فاز2، کردزار، شهرک کمیته

(منطقه کهنز) کهنز، اسدآباد، دینار آباد، شهرک پارسیان، شهرک مخابرات

(منطقه رزکان) دهشاد بالا، دهشاد پایین، رزکان، اسکمان، الورد

(منطقه باغستان) نصیر آباد، خادم آباد، سعید آباد

(منطقه وائین) شهرک وائین فاز1و2، شهرک کاروان، شهرک اداری، شهرک شهید عباس پور، شهرک صدف (درضلع شرقی فاز3اندیشه و در شمال این منطقه واقع شده‌است)

(منطقه امیریه) شهرک امیریه، حصارزیرک، شهرک بهاران، شهرک جانبازان

(منطقه اندیشه) فاز یک، دو، سه، چهار، پنج و شش

(منطقه جعفریه) شهرک جعفریه، شهرک تیسفون، شهرک صنعتی والفجر، مسکن‌مهر شهریار

آب و هوا

شهریار دارای باغات میوه متنوع و فراوان و آب و هوای فرحبخش و مطبوعی است. این شهر به دلیل وجود درختان و فضای سبز بسیار به عنوان نگین سبز و ریه استان تهران نامیده می‌شود. شهریار دارای یک جریان هوایی است که به نام باد شهریار شهرت یافته‌است. جهت وزش این باد در منطقه از غرب به شرق با اندکی تمایل به سمت جنوب است.

همچنین در تاریخ آمده‌است که بادهای موسمی شهریار، دارای شدت بوده و با برخورد با چهره افراد آن را سیاه می‌نموده‌است اما امروزه نه از آن بادها خبری است و نه از مردمی که چهره‌هایشان بر اثر وزش باد سیاه شده باشد.

 باربری مشهد به شهریار- در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ای را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به شهریارو شهرهای فیروزکوه - شمیرانات - پیشوا - دماوند - پردیس - قرچک - ورامین - رباط کریم - قدس - ری - پاکدشت در نظر گرفته است. لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به شهریار با ما تماس برقرار نمایید.