سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به مرودشت | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه

باربری مشهد به مرودشت به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد مرودشت دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به مرودشت و تمام شهرهای استهبان - مهر - زرقان - گراش - سپیدان - خرم بید -فراشبند - رستم - ارسنجان - خفر - خنج - اوز -بیضا می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به مرودشت همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

 باربری مشهد به مرودشت همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به مرودشت در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به مرودشت و شهرهای استهبان - مهر - زرقان - گراش - سپیدان - خرم بید -فراشبند - رستم - ارسنجان - خفر - خنج - اوز -بیضا تخصص باربری مشهد به مرودشت می باشد.

باربری مشهد به مرودشت دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به مرودشت و شهرهای استهبان - مهر - زرقان - گراش - سپیدان - خرم بید -فراشبند - رستم - ارسنجان - خفر - خنج - اوز -بیضا به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به مرودشت در نظر گرفته شده است.

مرودَشت شهری در شمال استان فارس و مرکز شهرستان مرودشت است. این شهر در 40 کیلومتری شمال کلانشهر شیراز واقع شده و آب و هوای آن کوهستانی و معتدل است. جمعیت این شهر بر پایه سرشماری سال 1395 برابر با 148?858 تن است.مرودشت هم‌اکنون دومین شهر پرجمعیت و چهارمین شهر بزرگ استان فارس می‌باشد و با سرعت بالایی در حال گسترش است. پتانسیل بالای گردشگری و توریسم از ویژگی‌های این شهر است.

نام این شهرستان احتمالاً برگرفته از دشت‌ها و مرغزارهای سرسبز آن بوده‌است. همین‌طور که نخستین بار ابن بلخی در فارس نامه ، ‹‹ مرو ›› را به عنوان یکی از محلات شهر باستانی استخر می‌نامد که با گذر زمان جای آن را بوستان تخت جمشید گرفته‌است. مرو در لغت به معنی چمن است که در اصل به صورت مرغ و مرگ بوده و مرغزار صورت بسیار متداول آن است. در قدیم علفزارها را مرغزار می‌گفتند و به نظر می‌رسد که مرودشت نیز مانند ارژن در آن زمان، جایی پوشیده از مرتع و چمن بوده‌است. کاوش‌های علمی و گمانه زنی‌هایی که در تپه‌های مختلف جلگه مرودشت انجام گرفته، نشان می‌دهد که هزاران سال پیش از آنکه داریوش کبیر، تپه سنگی را بر دامان کوه مهر (رحمت)، برای ساخت کاخ‌های بزرگ خود برگزیند، اقوام متمدنی در دشت وسیع آن، می‌زیسته‌اند. آثار بر جای مانده از قبیل ظروف سفالی منقوش یا ساده، و اسباب و وسایل زندگی آن دوره، همه و همه گویای این نکته‌اند. ویرانه‌های استخر و کاخ‌های تخت جمشید، بخشی از تاریخ این شهر را به نمایش می‌گذارند.

زبان: بیشتر مردم مرودشت به زبان فارسی گفتگو می‌کنند. مرودشت از شهرهای شمالی استان فارس، با ارتفاع 1620 متر بالاتر از سطح دریا و مساحت 4649 کیلومتر مربع است. وجود ابنیه تاریخی از جمله تخت جمشید و نقش رستم و… در این شهر به ان موقعیتی ممتاز بخشیده‌است.

آب و هوا: شهرستان مرودشت از نظر آب و هوا چهار فصل می‌باشد. آب و هوای این شهرستان در نواحی کوهستانی سردسیر و در سایر نواحی معتدل است. متوسط بارندگی سالانه در منطقه 365 میلی‌متر و درجه حرارت بین 41 درجه حداکثر و 9 درجه حداقل می‌باشد.

جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی

گردشگاه‌هایی مانند:بهشت گمشده، سد درودزن و منطقه کامفیروز، گردنه چاهو، تنگ خشک، تبره باغ، کوه حسین، کوه بید سندل، کوه مهر و کوه‌های قلعه، کوه دشتک، کناره‌های رودخانه کر به ویژه در مناطق نزدیک به درودزن، غار ممتاز روستای حاجی‌آباد، آبشار حصار امامزاده اسحاق (برادر امام رضا)، سلطان ولایت، آرامگاه ایوب نبی شهرها و روستاهای مانند سیوند، سیدان، فاروق، درودزن، کندازی، حصار، دشتک، میان رود، بیدگل، خانیمن و بکیان، پالنگری، دژکرد در کامفیروز

 

باربری مشهد به مرودشت در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ای را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به مرودشت و شهرهای استهبان - مهر - زرقان - گراش - سپیدان - خرم بید -فراشبند - رستم - ارسنجان - خفر - خنج - اوز -بیضا در نظر گرفته است. لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به مرودشت با ما تماس برقرار نمایید.