سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به قنوات| ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|خ

باربری مشهد به قنوات  به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد قنوات دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به قنوات و تمام شهرهای کهک - جعفریه - سلفجگان - دستجرد می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به قنوات همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

 باربری مشهد به قنوات همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به قنوات  در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به قنوات و شهرهای کهک - جعفریه - سلفجگان - دستجرد تخصص باربری مشهد به قنوات می باشد.

باربری مشهد به قنوات دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به قنوات  و شهرهای کهک - جعفریه - سلفجگان - دستجرد به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به قنوات در نظر گرفته شده است.

قنوات شهری است که در بخش مرکزی از توابع شهرستان قم در استان قم واقع شده‌ است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری رسمی سال 1395، برابر با 11?667 نفر (3?360 خانوار) بوده که بعد از شهر قم پرجمعیت‌ترین شهر استان می‌باشد و همچنین مساحت آن 752 هکتار است. فاصله قنوات با شهر قم ده کیلومتر و قنوات نزدیک‌ترین شهر به قم محسوب می‌شود.

شغل اصلی ساکنین آن دامداری و کشاورزی است و بیشتر مردم دارای گویش و لهجه‌ی لکی می‌باشند. نام قبلی این شهر حاجی آباد لکها بوده و بعدها قنوات نام گذاشته شده است . در فاصله 10 کیلومتری شهر قم قرار دارد و ساکنین این شهر دارای لهجه لکی می باشند.

جاذبه ها در استان قم بیشتر جنبه ی مسافرت های زیارتی ، مذهبی دارد. شغل اصلی ساکنین آن دامداری و کشاورزی می باشد.

این شهر همچنین مرکز دهستان قنوات از توابع بخش مرکزی شهرستان قم می باشد. دهستان قنوات یکی از دو دهستان تشکیل دهنده بخش مرکزی شهرستان قم در استان قم می‌باشد . جمعیت این دهستان در سال 85 برابر با 16658 نفر بوده‌است. منطقه زیارتی جمکران نیز با جمعیت 8368 نفر در محدوده این دهستان قرار دارد.

این دهستان فقط 13 روستای مسکونی دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از :

لنگرود - جنت آباد - حسین آباد - مومن آباد - شمس آباد -مبارک آباد

 

باربری مشهد به قنوات- در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ای را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به قنوات  و شهرهای کهک - جعفریه - سلفجگان - دستجرد در نظر گرفته است. لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به قنوات با ما تماس برقرار نمایید.