سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به اسلام آباد غرب | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10س

باربری مشهد به اسلام آباد غرب به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد اسلام آباد غرب دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به اسلام آباد غرب و تمام شهرهای جوانرود - بیستون - تازه آباد -کرند غرب - کوزران - سرمست - میرآباد - سطر - ازگله - حمیل - باینگان -  گودین - هلشی می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به اسلام آباد غرب همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

 

باربری مشهد به اسلام آباد غرب همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به اسلام آباد غرب در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به اسلام آباد غرب و شهرهای جوانرود - بیستون - تازه آباد -کرند غرب - کوزران - سرمست - میرآباد - سطر - ازگله - حمیل - باینگان -  گودین - هلشی تخصص باربری مشهد به اسلام آباد غرب می باشد.

باربری مشهد به اسلام آباد غرب دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به اسلام آباد غرب و شهرهای جوانرود - بیستون - تازه آباد -کرند غرب - کوزران - سرمست - میرآباد - سطر - ازگله - حمیل - باینگان -  گودین - هلشی به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به اسلام آباد غرب در نظر گرفته شده است.

 

اسلام‌آباد غرب با نام های پیشین شاه‌آباد غرب و هارون‌آباد یکی از شهرهای استان کرمانشاه است. به لحاظ جمعیت دومین شهر استان کرمانشاه بعد از شهر کرمانشاه است که به پایتخت جنگلهای بلوط ایران معروف است. مردم این شهر کرد هستند و به زبان کرد کلهری تکلم می‌کنند. این شهر تا قبل از انقلاب 57 شاه آباد (شاباد) نام داشت. از کارخانه‌های این شهر کارخانه لبنیات مانیزان، کاشی کاژه و کارخانه بزرگ آن کارخانه قند(اولین کارخانه شهر مربوط به دوره رضاشاه) است.

مشخصات جغرافیایی

این شهر از شمال به شهرستان جوانرود، از خاور به شهرستان کرمانشاه، از جنوب به شهرستان سیروان در استان ایلام و از باختر به شهرستان دالاهو و گیلان غرب محدود می‌شود. در درازای جغرافیایی 46 درجه و 31 دقیقه و در پهنای جغرافیایی 34 درجه و 6 دقیقه و در بلندی 1335 متری از سطح دریا، در 65 کیلومتری جنوب باختری کرمانشاه و در مسیر راه کرمانشاه – خسروی قرار دارد. آب و هوای این شهرستان معتدل مدیترانه‌ای و بارندگی سالانه به‌طور متوسط 478 میلی‌متر است. مسیرهای دسترسی به‌این منطقه عبارت است از:

راه اصلی به سوی شمال خاوری تا شهر کرمانشاه به درازای 65 کیلومتر

راهی تا مرکز شهرستان ایلام به درازای 130 کیلومتر

راهی تا پل دختر به درازای 148 کیلومتر

راهی تا قصر شیرین به درازای 112 کیلومتر

به علت قرار داشتن بر سر راه اصلی مرکز ایران، مرز عراق، و مسیر ارتباطی کرمانشاه - قصر شیرین - خسروی (در کنار مرز) از اهمیتی ویژه‌ای برخوردار است.

 باربری مشهد به اسلام آباد غرب در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ای را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به اسلام آباد غرب و شهرهای جوانرود - بیستون - تازه آباد -کرند غرب - کوزران - سرمست - میرآباد - سطر - ازگله - حمیل - باینگان -  گودین - هلشی در نظر گرفته است. لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به اسلام آباد غرب با ما تماس برقرار نمایید.