سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به دزفول | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|

باربری مشهد به دزفول به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد دزفول دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به دزفول و تمام شهرهای اندیمشک - آبادان - شوشتر - ماهشهر - مسجدسلیمان - سوسنگرد - شادگان - شوش - خرمشهر - ایذه - هندیجان  - چمران می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به دزفول همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

 باربری مشهد به دزفول همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به دزفول در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به دزفول و شهرهای اندیمشک - آبادان - شوشتر - ماهشهر - مسجدسلیمان - سوسنگرد - شادگان - شوش - خرمشهر - ایذه - هندیجان  - چمران  تخصص باربری مشهد به دزفول می باشد.

باربری مشهد به دزفول دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به دزفول و شهرهای اندیمشک - آبادان - شوشتر - ماهشهر - مسجدسلیمان - سوسنگرد - شادگان - شوش - خرمشهر - ایذه - هندیجان  - چمران به همراه کارگران ماهر می باشد. همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به دزفول در نظر گرفته شده است.

دزفول شهری در جنوب غربی ایران است، که با مساحت 4762 کیلومتر مربع، سی‌امین شهر پرجمعیت کشور محسوب می‌شود و در کنار رودخانه دز، در بخش‌های جلگه‌ای استان خوزستان واقع شده‌است. این شهر در ارتفاع 143 متری از سطح دریا مستقر می‌باشد و از شهرهای شمالی خوزستان بشمار می‌آید. دزفول در فاصله 721 کیلومتری از تهران و 155 کیلومتری از اهواز، همچنین در فاصله 300 کیلومتری از دریا قرار دارد.

 این شهر از لحاظ وسعت دومین شهر بزرگ استان خوزستان (پس از اهواز) می‌باشد که از سوی شمال با استان لرستان، از شرق با شهر مسجد سلیمان و نیز استان چهارمحال و بختیاری، از شمال‌غربی با اندیمشک، از جنوب با شوشتر و از غرب با شوش همجوار می‌باشد. دزفول در دامنه‌های زاگرس میانی جای دارد و پیشینه تاریخی آن به زمان ساسانیان بازمی‌گردد و پیش از آن نیز بعنوان بخشی از سرزمین‌های امپراتوری‌های ایلام و هخامنشیان به‌شمار می‌رفته‌است. فرهنگ مردم دزفول را می‌توان آمیزه‌ای از فرهنگ کهن خوزستان دانست. مناطق اطراف دزفول در حدود 5 هزار سال، زیستگاه مردم این نواحی بوده‌است.

دزفول دارای زمستان و پاییزی مدیترانه‌ای است و زیست‌بوم سرسبز آن از پایان زمستان تا ابتدای بهار بسیار دلپذیر است. این شهر با زیست‌بوم زیبای جلگه‌ای-کوهپایه‌ای و کوهستانی خود در سراسر سال و به ویژه در روزهای نوروز پذیرای شمار بسیاری از گردشگران است. گرم‌ترین و سردترین ماه‌های سال این شهر به ترتیب تیر و دی می‌باشند. بررسی یک دوره آماری آب و هوایی نشان دهنده آن است که حداقل درجه حرارت دزفول 15 درجه و حداکثر آن 45 درجه سانتیگراد می‌باشد.

دزفول از شهرهای تأثیرگذار در وقوع انقلاب 1357 در ایران بوده‌است و در خلال جنگ ایران و عراق نیز به دفعات توسط موشک‌های ارتش عراق، مورد حمله قرار گرفت. مقاومت‌های مردم این شهر در طول جنگ، موجب شد تا دزفول در این دوره به شهر استقامت و پایتخت مقاومت ایران معروف گردد.

نماد مقاومت ایران: به پاس مقاومت و پایداری مردم دزفول در طول 8 سال جنگ ایران و عراق، چهارم خرداد در تقویم ملی ایران از سال 1390 به عنوان روز مقاومت و پایداری، روز دزفول نام‌گذاری شده‌است.

 باربری مشهد به دزفول- در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ای را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به دزفول و شهرهای اندیمشک - آبادان - شوشتر - ماهشهر - مسجدسلیمان - سوسنگرد - شادگان - شوش - خرمشهر - ایذه - هندیجان  - چمران در نظر گرفته است. لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به دزفول با ما تماس برقرار نمایید.