سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به خوی | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|خا

باربری مشهد به خوی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد خوی دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به خوی و تمام شهرهای مهاباد - شوط - بازرگان - بوکان - میاندوآب - نقده - ماکو - اشنویه - سیه چشمه - ربط -فیروق - دیزج دیز - قطور - ایواوغلی - زرآباد می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به خوی همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

باربری مشهد به خوی همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به خوی در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به خوی و شهرهای مهاباد - شوط - بازرگان - بوکان - میاندوآب - نقده - ماکو - اشنویه - سیه چشمه - ربط -فیروق - دیزج دیز - قطور - ایواوغلی - زرآباد تخصص باربری مشهد به خوی می باشد.

باربری مشهد به خوی دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به خوی و شهرهای مهاباد - شوط - بازرگان - بوکان - میاندوآب - نقده - ماکو - اشنویه - سیه چشمه - ربط -فیروق - دیزج دیز - قطور - ایواوغلی – زرآباد به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به خوی در نظر گرفته شده است

خوی بزرگترین و مهم‌ترین شهر استان آذربایجان غربی بعد از ارومیه بوده و دومین شهرستان پرجمعیت استان قلمداد می‌شود. اکثریت مردم خوی به ترکی آذربایجانی و مردم بخش قطور از توابع شهرستان خوی به کردی کرمانجی سخن می‌گویند. این شهر به لحاظ تمدن و جایگاه مذهبی یکی از شهرهای شاخص کشور محسوب می‌شود و یکی از کهن‌ترین مراکز تمدن در شمال غرب ایران است که کانون بسیاری از حوادث تاریخی بوده‌است. موزه تاریخی خوی در 1348 هجری شمسی تأسیس شد و آثار باستانی و تاریخی آن نشان از تاریخ و تمدن 7 هزارساله خوی می‌باشد. آثار مکتوبی که در آن‌ها نشانه‌هایی از منطقه امروزی خوی یافت شود مربوط به سنگ نوشته‌ها و گل نوشته‌های سومری، آشوری و اورارتویی است، به نظر اکثر پژوهشگران، منطقه «آراتتا» ی کتیبه‌های سومری، همان منطقه‌ای است که چند قرن بعد در کتیبه‌های آشوری با نام «سانگی بوتو» (خوی، مرند و محال گونئی) از آن یاد شده‌است.

خوی به‌دلیل واقع شدن در مسیر جاده ابریشم و جاده تجارتی شرق و غرب، مورد بازدید بسیاری از جهانگردان و ایرانشناسان واقع شده‌است. بعد از گسترش امپراتوری سلجوقیان به آناطولی و غرب، این شهر به دلیل موقعیت ویژه آن و قرار گرفتن در سر راه اصلی شرق به غرب، اهمیت و رونق علمی، فرهنگی، اقتصادی بسیار یافت. جاده? ابریشم در فاصله? 25 کیلومتری شمال غربی خوی در جاده? چالدران بالاتر از قوردیک قفه سی رد می‌شد که در زبان محلی به این جاده? ابریشم «دوه اوچان» (محل پرواز کردن شتر) می‌گفتند؛ چرا که به‌دلیل سرازیری شدید این جاده شتران با مال‌التجاره با سرعت زیاد حرکت نموده چنان‌که گویی پرواز می‌کردند. از منابع تاریخی و سفرنامه‌ها از جمله سفرنامه? ناصرخسرو مطالب قابل توجهی درباره? خوی به‌دست می‌آید.

شهر خوی به گفته‌ی یاقوت و قزوینی بارویی سخت محکم داشت و در میان مزارع حاصلخیز و آباد واقع و به داشتن دیبای خوب معروف بود. مستوفی گوید هوایش به گرمی مایل است، رود و باغستان بسیار دارد، مردمش سفید چهره ختایی نژاد و خوب صورت‌اند و بدین سبب خوی را ترکستان ایران خوانند. این شهر از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهرهای آذربایجان ایران به‌شمار می‌رود.

 

باربری مشهد به خوی در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ای را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به خوی و شهرهای مهاباد - شوط - بازرگان - بوکان - میاندوآب - نقده - ماکو - اشنویه - سیه چشمه - ربط -فیروق - دیزج دیز - قطور - ایواوغلی - زرآباد در نظر گرفته است. لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به خوی با ما تماس برقرار نمایید.