سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به میناب | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|

باربری مشهد به میناب به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد میناب دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به میناب و تمام شهرهای بندرلنگه - بستک - بندرخمیر - بندرجاسک - سیریک - دهبارز - سردشت -ابوموسی - قشم - پارسیان -بندرعباس - حاجی آباد می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به میناب همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

 باربری مشهد به میناب همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به میناب در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به میناب و شهرهای بندرلنگه - بستک - بندرخمیر - بندرجاسک - سیریک - دهبارز - سردشت -ابوموسی - قشم - پارسیان -بندرعباس - حاجی آباد تخصص باربری مشهد به میناب می باشد.

باربری مشهد به میناب دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به میناب و شهرهای بندرلنگه - بستک - بندرخمیر - بندرجاسک - سیریک - دهبارز - سردشت -ابوموسی - قشم - پارسیان -بندرعباس - حاجی آباد به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به میناب در نظر گرفته شده است.

باربری مشهد به میناب- میناب یکی از شهرهای استان هرمزگان در جنوب ایران و مرکز شهرستان میناب است. میناب دومین شهر بزرگ هرمزگان و سرزمینی جلگه‌ای است که به‌علت داشتن منابع آب شرب به‌ویژه رودخانه میناب، یکی از قطب‌های کشاورزی هرمزگان است و از قدیم «گلستان جنوب» هم خوانده می‌شد. تاریخ میناب با تاریخ سرزمین «هرموز کهنه» درآمیخته، بر اساس باور مردم بومی، این شهر توسط دو خواهر به نام‌های «بی‌بی مینو» و «بی‌بی نازنین» در روزگارانی کهن ساخته شده؛ طبق کتاب‌های تاریخی میناب شهری آباد بوده که با حمله مغولان ویران شده و تنها اثر به جای مانده از آن دوران دژ میناب است.

مردم: ترکیب قومی میناب از فارسی‌زبانان هرمزی (مینابی)، عرب‌های حاشیه خلیج فارس، بلوچ‌ها و بحرینی ها وبشاگردی‌ها است.

زبان: در شهر میناب و سایر مناطق شهرستان میناب، مردم به گویش مینابی حرف می‌زنند. گویش مینابی که در جنوب ایران و حاشیه? دریای عمان رایج است، زیرشاخه? گویش بَشکَردی است و حدفاصلی میان گویش‌های لارستانی و بلوچی و بشکردی در جنوب شرقی ایران است .

قلعه? هزاره در میناب: جلگه میناب بیش از 100 هزار سال قدمت دارد. باربری مشهد به میناب- بنیان شهر میناب را به زمان ساسانیان نسبت می‌دهند؛ اما بعضی از اسناد تاریخی موجود نشان می‌دهد این شهرستان از قدمتی بیش از 2500 سال برخوردار است. میناب در سال 1310 خورشیدی در تقسیمات کشوری به شهر تبدیل شد و در سال 1334 به شهرستان ارتقاء یافت. قدیمی‌ترین نامی که در کتب تاریخی و در زمان هخامنشی از میناب برده شده شهر اورگانا ORGANA بوده‌است.

 باربری مشهد به میناب در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ای را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به مینابو شهرهای بندرلنگه - بستک - بندرخمیر - بندرجاسک - سیریک - دهبارز - سردشت -ابوموسی - قشم - پارسیان -بندرعباس - حاجی آباد در نظر گرفته است. لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به میناب با ما تماس برقرار نمایید.