سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به پارس آباد | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سا

باربری مشهد به پارس آباد به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد پارس آباد دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به پارس آباد و تمام شهرهای اردبیل - خلخال - مشکین شهر - نمین - کوثر - بیله سوار - گرمی - نیر می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به پارس آباد همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

باربری مشهد به پارس آباد همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به پارس آباد در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به پارس آباد و شهرهای اردبیل - خلخال - مشکین شهر - نمین - کوثر - بیله سوار - گرمی - نیر تخصص باربری مشهد به پارس آباد می باشد.

باربری مشهد به پارس آباد دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به پارس آباد و شهرهای اردبیل - خلخال - مشکین شهر - نمین - کوثر - بیله سوار - گرمی - نیر به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به پارس آباد در نظر گرفته شده است

پارس‌آباد مغان دومین شهر بزرگ استان اردبیل از نظر جمعیت در شمال غربی ایران است. شهر پارس‌آباد منطقه‌ای است که در جلگه‌ای هموار با آب و هوایی معتدل تا گرم قرار دارد. فاصله آن تا اردبیل 220 کیلومتر می‌باشد. جلگه پارس‌آباد مستعدترین خاک و مطلوب‌ترین شرایط آب و هوایی را برای زراعت دامپروری و باغداری داراست. شرکت بزرگ کشت و صنعت و دامپروری مغان بزرگترین بنگاه معاملاتی در نوع خود در کشور و در خاورمیانه با حجم عملیات زراعی، دامی و صنعتی در همین شهرستان دایر است.

باربری مشهد به پارس آباد- همچنین وجود مجتمع باغات چهار هزار هکتاری (زیتون هلو شلیل سیب سبز به آلو آلوچه گیلاس گوجه سبز فندوق غیره...) بعد کارخانه قند، کارخانه رب سازی، کمپوت سازی، مرباسازی، پنبه پاک کنی خوراک دام خوراک بذر پروسس میوه و کارگاه تولید لبنیات ( شیر کره ماست دوغ شیر خشک و غیره..) رونق خاصی به این شهرستان داده‌است. پوشش گیاهی منطقه بیشتر به صورت علف‌های مرتع مرغوب می‌باشد و عشایر شاهسون که بقایای 32 طایفه اصلی اند با حفظ نژاد و سنتهای خویش هنوز در دشت مغان به حیات خویش ادامه می‌دهند. از محصولات کشاورزی و دامی مغان می‌توان به پنبه، چغندر قند، ذرت، گندم، جو، برنج هاشمی، حبوبات، دانه‌های روغنی، کنجد، و میوه جات و بادام زمینی و سیر اشاره کرد.

نشان جهانی ورنی مغان

در سال 1398 ورنی (گلیم) الهام گرفته از هویت عشایر منطقه نشان جغرافیایی بین المللی را کسب کرد. پیش از این گلیم عنبران نمین و جاجیم خلخال نشان ملی در سطح کشور را کسب کرده بودند اما ورنی مغان در سطح بین المللی موفق به کسب این نشان شد.

باربری مشهد به پارس آباد - بیشتر مردم پارس‌آباد را عشایر تشکیل می‌دهند که قدیمی‌ترین و بزرگترین طایفه مغان به ترتیب پیرایواتلو و گیکلو هستند. زبان

مردم این شهرستان مسلمان و شیعه می‌باشند و به زبان ترکی آذربایجانی تکلم می‌کنند.

 باربری مشهد به پارس آباد در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ای را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به پارس آباد و شهرهای اردبیل - خلخال - مشکین شهر - نمین - کوثر - بیله سوار - گرمی - نیر در نظر گرفته است لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به پارس آباد با ما تماس برقرار نمایید.