سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به ابهر | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه|

باربری مشهد به ابهر  به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد ابهر  دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به ابهر  و تمام شهرهای ابهر - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به ابهر  همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

 باربری مشهد به ابهر  همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به ابهر  در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به ابهر  و شهرهای  خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار تخصص باربری مشهد به ابهر  می باشد.

باربری مشهد به ابهر  دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به ابهر  و شهرهای  خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به ابهر  در نظر گرفته شده است.

اَبهَر(درباره? این پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات) یکی از شهرهای استان زنجان و مرکز شهرستان ابهر است. این شهر با99?285نفر جمعیت در سال 1395 خورشیدی، به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان زنجان پس از شهر زنجان محسوب می‌شود و ابهر در گذشته اوهر نامیده می‌شده‌ است ،نام ابهر از آب+هر تشکیل شده و در زبان پهلوی به معنی آب آسیاب است.

ارتفاع شهر ابهر از سطح دریا 1540 متر است. این شهر در 100 کیلومتری جنوب شرق زنجان واقع شده‌است. از مهم‌ترین آثار تاریخی این شهر می‌توان به بقعه? امام‌زاده اسماعیل در شناط، بقعه? امام‌زاده زیدالکبیر در خاور این شهر و آرامگاه پیر احمد زهرنوش در جنوب‌ باختری شهر اشاره کرد. شهرداری ابهر به چهار ناحیه? «مرکزی»، «شناط» (در قسمت شمالی شهر)، «شریف‌آباد» (در قسمت شرقی شهر) و «حسین‌آباد» (در قسمت غربی شهر) تقسیم شده‌است.

باربری مشهد به ابهر   - فاصله این شهر تا زنجان 100 کیلومتر، تبریز 386 کیلومتر، اردبیل 355 کیلومتر، خرم‌آباد 456 کیلومتر، ارومیه 529 کیلومتر، رشت 181 کیلومتر، همدان 214 کیلومتر و تهران 244 کیلومتر است. ارتفاع این شهر از سطح دریا 1540 متر است. بیشینه گرمای آن 45 درجه و کمینه سرمای آن 30 درجه زیر صفر گزارش شده‌است.

جغرافیای تاریخی شهر ابهر

ابهر در قدیم اوهر نامیده می‌شده‌است. مردم محلی به آن اَبَر می‌گویند. نام ابهر از آب+هر تشکیل شده و در زبان تاتی به معنی آب آسیاب است. ریزابه‌های ابهررود از قدیم آسیاب‌های زیادی را به چرخش درآورده که امروزه نیز چنین است.

در دوره ساسانیان هنگامی که خسرو انوشیروان ایران را به چهار قسمت تقسیم کرد و برای هر قسمت یک سپهبد که جزو سپاه دائمی بود، منصوب کرد، ابهر در منطقه سپهبد شمال قرار داشت. باربری مشهد به ابهر  -  در این دوره منطقه ابهررود تحت تسلط خاندان مهران یکی از هفت خاندان مهم حکومت گر ایران قرار داشت این خاندان علاوه بر ابهر به مناطق وسیعی که از ناحیه خوار تا آوج و دشتبی امتداد داشت مالکیت داشتند و معروفترین افرادی که از این خاندان شناخته شده‌اند شروین دشتبی، بهرام چوبین ، پیران گشسب، گریگوریوس و سیاوش رازی هستند.

تا پیش از خلافت هارون الرشید، ابهر منطقه نسبتاً وسیعی را شامل بود. وی قسمتی از قاقازان و نیز ناحیه ابهررود را از ابهر جدا کرد و به قزوین ملحق ساخت. در اوایل سده 8 قمری ولایت ابهر 25 پاره دیه داشت و حقوق دیوانی آن به یک تومان و چهار هزار دینار می‌رسید.

از ابهر به عنوان بلوک معتبر از ولایت خمسه با باغات فراوان و آب‌های جاری نام برده شده‌است. ژان شاردن می‌نویسد ابهر در دوره شاه عباس دوم صفوی دارای 2500 خانه و باغچه بوده‌است. باربری مشهد به ابهر   - چنانچه سواره نیم ساعت وقت لازم داشته تا از آن عبور کند. ابهر در این زمان دارای اماکن عمومی و سه مسجد بزرگ بوده و در وسط شهر بقایای گلین قلعه مخروبه‌ای مشاهده می‌شود.

باربری مشهد به ابهر   - در سال 1100 هجری تاورنیه از ارامنه شهر ابهر خبر داده و ژوبر در زمان فتحعلیشاه قاجار باغ‌های ابهر و خانه‌های تمیز و راحت آن را ستوده‌است. در سال 1247 هجری ابهر 700 خانه و باغ‌های دانشین داشته و قبر شیخ قطب الدین از مشایخ سلسله شیخ صفی الدین اردبیلی در ابهر واقع شده بر طبق نوشته دوسرسی در سال‌های 1250 هجری دوره محمد شاه قاجار ابهر دارای 200 خانه و 900 نفر جمعیت بوده و دو گنبد نیمه ویران از دو مسجد در آن دیده می‌شده‌است. باربری مشهد به ابهر  -  در دوره ناصر الدین شاه قاجار ابهر تیول توپخانه بوده‌است چنانچه خرمدره در تیول فراشخانه بوده در همین دوره قلعه خرابه‌ای به نام دارا در ربع فرسخی شهر دیده می‌شده‌است و خانه‌های آن کمتر از 1100 نبوده. در سده 10 قمری از مرقد پیر حسن بن اخی آوران نیز در ابهر یاد شده و سیدی علی کاتبی دریاسالار عثمانی در 964 ه‍.ق آن را زیارت کرده‌است.

باربری مشهد به ابهر  در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ایی را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به ابهر  و شهرهای خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر - سلطانیه - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار در نظر گرفته است لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به ابهر  با ما تماس برقرار نمایید.