سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به تاکستان | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابق

باربری مشهد به تاکستان به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد تاکستان دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به تاکستان و تمام شهرهای آبیک- بیدستان - اقبالیه- الوند- محمدیه - شال - بویین زهرا- محمودآباد نمونه - اسفرورین- دانسفهان- آبگرم - سگرآباد- خرمدشت- نوجه - ضیاء آباد می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به تاکستان همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

باربری مشهد به تاکستان همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به تاکستان در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به تاکستان و شهرهای آبیک- بیدستان - اقبالیه- الوند- محمدیه - شال - بویین زهرا- محمودآباد نمونه - اسفرورین- دانسفهان- آبگرم - سگرآباد- خرمدشت- نوجه - ضیاء آباد تخصص باربری مشهد به تاکستان می باشد.

باربری مشهد به تاکستان دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به تاکستان و شهرهای آبیک- بیدستان - اقبالیه- الوند- محمدیه - شال - بویین زهرا- محمودآباد نمونه - اسفرورین- دانسفهان- آبگرم - سگرآباد- خرمدشت- نوجه - ضیاء آباد به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به تاکستان در نظر گرفته شده است.

شهرستان تاکستان یکی از شهرستان‌های استان قزوین ایران است. مرکز این شهرستان، شهر تاکستان است. نام تاتی این شهر سیادن است که پیش از تأسیس فرهنگستان ایران در منابع فارسی با همین نام آمده‌است. شهرستان تاکستان پرجمعیت‌ترین منطقه تات‌نشین ایران و جهان است. خرمدشت، اسفرورین، نرجه و ضیاءآباد ونیکویه دیگر شهرهای شهرستان تاکستان هستند.

شهرستان تاکستان

باربری مشهد به تاکستان - شهرستان تاکستان در 180 کیلومتری تهران و 30 کیلومتری جنوب باختری قزوین قرار دارد مساحت تاکستان در حدود 2536 کیلومتر مربع می‌باشد این شهرستان دارای 5 شهر 9 دهستان 133 آبادی می‌باشد و جمعیت در حدود 200 هزار نفر را در خود جای داده‌است.

شهرستان تاکستان با داشتن بیش از 35 هزار هکتار باغ انگور دومین شهر تولیدکننده? انگور در کشور به‌شمار می‌رود و به همین منظور در سال 1317 خورشیدی در دوره? پهلوی اول از سوی فرهنگستان زبان نام این شهر به‌طور رسمی از سیادن به تاکستان تغییر یافت. زبان اصلی این شهرستان تاتی است. تات بازمانده‌ای از اعماق تاریخ با رنگ بوی فرهنگ کهن و پیشینه‌دار ماد، پیشینه‌ای به عمق پیچیدگی زبان و آداب رسوم و جشن‌ها و باورهای این منطقه می‌باشد. آثار زندگی پیش از تاریخ در تپه‌های باستانی، از جمله خله کو (کوه خاکستر)، منطقه ارزشمند حفاظت شده? باشگل با تنوع شگفت‌انگیز گیاهی و جانوری، برج‌ها بناها، قلعه‌های، پل‌ها، دشت‌ها، کوهستان‌های زیبا، شهرها و آبادی‌ها و محیط‌های بکر طبیعی، غارها، چشمه‌های آب معدنی و بیش از 300 اثر شناسایی شده 197 اثر دیگر که به ثبت شده، از ویژگی‌های شهرستان تاکستان می‌باشد.

مردم

مردم مرکز شهرستان (شهر تاکستان) و شهر اسفرورین و روستاهای قرقسین، خروزان تات هستند و به تاتی سخن می‌گویند. باربری مشهد به تاکستان - البته در روستاهای دیگر هم سخن گفته می‌شود. تاتی یکی از زبان‌های باستانی است و نزدیکی ساختمان دستوری و آوایی آن به زبان‌های ایرانی کهن مانند مادی قابل اثبات است. تاتی از شاخه زبان‌های شمال‌غربی است.

 آثار باستانی

در شهرستان تاکستان 303 اثر باستانی شناسایی شده‌است. از این تعداد 196 اثر به ثبت ملی رسیده‌است.

107 اثر دیگر در نوبت اخذ شماره ملی می‌باشد. 86 اثر دیگر به تازگی شناسایی شده، و پس از ارایه نظریه? کارشناسی سازمان میراث فرهنگی کشور، نسبت به ارائه مدارک لازم جهت تعیین نوبت واخذ شماره ثبت ملی اقدام خواهد شد. - بیش از 200 تپه باستانی از نوع مسکونی و دیده‌بانی مر بوط به پیش از تاریخ، دوره تاریخی و … از جمله: تپه‌های خله کو، خندا، شیزر، قرق، اک، گیلک تپه، بالا، سلک، خرم‌آباد، نجات، چخماق، تنه تپه، نر گه، زرلان، و لازگرد، کندر، کی وران، تپه ی: خروزان، اسفرورین، شارین، نهاوند، یوسف آباد، اسپند تپه و …

باربری مشهد به تاکستان  -بقعه? پیر بخش مرکزی تاکستان * قلعه? دختر در روستای آبکلو

میل خرم‌آباد—ساختمان بانک ملی؛ کاخ شاهی

مدرسه? خیام

گرمایه? بوستانک

حمام و مسجد شاه عباسی

گرمابه مهدی‌آباد

گرمابه حسین‌آباد،

گرمابه شنستق،

امام زاده‌های: کمال، زرلان، عبدالله، فضل‌الله، خندو، هفت صندوق، ولی، صالح، سلیمان

تپه‌های اک

باربری مشهد به تاکستان در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ای را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به تاکستان و شهرهای آبیک- بیدستان - اقبالیه- الوند- محمدیه - شال - بویین زهرا- محمودآباد نمونه - اسفرورین- دانسفهان- آبگرم - سگرآباد- خرمدشت- نوجه - ضیاء آباد در نظر گرفته است لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به تاکستان با ما تماس برقرار نمایید.