سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باربری مشهد به بروجرد | ارزانترین تعرفه و نرخنامه با 10سال سابقه

باربری مشهد به بروجرد به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری مشهد بروجرد دارای بیش از 10 سال سابقه موفق در زمینه ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به بروجرد و تمام شهرهای الیگودرز - معمولان - دورود - اشترینان - گراب - نور آباد - کوهدشت - ازنا - الشتر - پلدختر - کونانی - سپیددشت می باشد.ضمنا ما کلیه خدمات خود را از جمله حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای –  بسته بندی کالا – حمل بارهای سنگین و باز بسته نمودن انواع نصبیات را با سرعت، و 100% تضمین ارزانترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهیم مجموعه باربری مشهد به بروجرد همواره سعی نموده است با همکاری کارگران با سابقه متعهد با اخلاق و بدون حاشیه کار سروس دهی و خدمات دهی را بر پایه رضایتمندی مشتریان خود انجام دهد.

 

باربری مشهد به بروجرد همچنین افتخار خود می داند که در ارائه خدمات اثاث کشی و اسباب کشی از مشهد به بروجرد در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت با تخفیف 70% با یکی از شماره این شرکت تماس برقرار نمایید. حمل بار و اثاثیه منزل و ادرای از مشهد به بروجرد و شهرهای الیگودرز - معمولان - دورود - اشترینان - گراب - نور آباد - کوهدشت - ازنا - الشتر - پلدختر - کونانی - سپیددشت تخصص باربری مشهد به بروجرد می باشد.

باربری مشهد به بروجرد دارای انواع خودرو سبک و سنگین نیسان وانت خاور مسقف خاور روبار و کامیونت برای مسیر مشهد به بروجرد و شهرهای الیگودرز - معمولان - دورود - اشترینان - گراب - نور آباد - کوهدشت - ازنا - الشتر - پلدختر - کونانی - سپیددشت به همراه کارگران ماهر می باشد همچنین تا 70% تخفیف برای مسیر مشهد به بروجرد در نظر گرفته شده است

بُروجـِرد مرکز شهرستان بروجرد، دومین شهر پرجمعیت استان لرستان و سی و نهمین شهر پرجمعیت ایران است. این شهر در شمال دشت حاصلخیز سیلاخور قرار گرفته و قله‌های مرتفع گرّین از مجموعه رشته کوه‌های زاگرس، شمال غربی تا جنوب شرقی آن را دربر گرفته‌اند. سراب‌های دائمی متعددی که از دامنه این کوه‌ها جاری هستند، در اقتصاد منطقه و توسعه شهر بروجرد نقش داشته‌اند. باربری مشهد به بروجرد - بروجرد از گذشته‌های دور، دارای موقعیت ویژه ارتباطی بوده‌است و امروزه نیز قرارگیری این شهر بر سر شاهراه تهران - جنوب یکی از عوامل رونق اقتصادی آن به‌شمار می‌رود. بروجرد در اواخر دوره «ساسانیان» یکی از شهرهای ناحیه پهله از سرزمین ماد بود. حموله وزیر محلی آل ابی دلف از حکمرانان عباسی بین سال‌های 210 تا 258 هجری قمری در عمران بروجرد کوشید و در آن منبری برپا کرد. حسام‌السلطنه شاهزاده قاجار و حاکم ولایت بروجرد و مضافات، در سال 1242 ه‍.ق حکومت ولایت لرستان و ولایت خوزستان را نیز به دست آورد و شهر بروجرد را حاکم‌نشین حکمرانی بروجرد، لرستان و خوزستان کرد.

باربری مشهد به بروجرد - جمعیت شهر بروجرد بر اساس سرشماری سال 1395 خورشیدی مرکز آمار ایران، 234?997 نفر گزارش شده‌است. گویش رایج مردم این شهر، بروجردی است و شهرستان بروجرد، یکی از مراکز گویش‌وران زبان لری است. به دلیل فعالیت شرکت‌های مختلف پویانمایی رایانه‌ای در این شهر، بروجرد در سال 1389 به عنوان «پایتخت انیمیشن ایران» تحت نظارت انتخاب شد. با توجه به وجود تعداد زیادی واحدهای تولیدی و صنعتی و عرضه محصولات آن‌ها در بازار داخلی و خارجی، بروجرد قطب صنعتی استان لرستان محسوب می‌شود. صنایع دستی متنوعی در بروجرد تولید می‌شوند و بروجرد به‌عنوان یکی از مهمترین مراکز تولید صنایع‌دستی در کشور و استان شناخته می‌شود. دو رشته ورشوسازی و حرمی‌بافی به عنوان رشته‌های منحصربه‌فرد این شهر شناخته می‌شوند. در سال 1398 سازمان میراث فرهنگی این شهر را به عنوان شهر ملی ورشو به ثبت رساند. بروجرد به دلیل داشتن محله‌ها و خانه‌های تاریخی متعدد، با عنوان دیار خانه‌های تاریخی هم شناخته می‌شود.همچنین با توجه معرفی چهره‌های سرشناس مذهبی، ادبی، علمی و هنری در دهه‌های اخیر، از این شهر با عنوان زادگاه فرزانگان نیز یاد می‌شود.

اقلیم: بروجرد دارای آب و هوای سرد کوهستانی با زمستان‌های پر باران و برف و سرد و تابستان‌های معتدل است. تعداد روزهای یخبندان در برخی از نقاط این ناحیه به بیش از 70 روز می‌رسد. در 40 سال پیش، روزهای یخبندان بروجرد، 100 روز بوده‌است. باربری مشهد به بروجرد - بیشترین درجه حرارت در تابستان‌ها 38 درجه و کم‌ترین آن در زمستان 18 درجه زیر صفر برآورد شده که در برخی سال‌های سخت، تا 35 درجه زیر صفر نیز رسیده‌است. میزان باران سالیانه شهرستان بروجرد حدود 500 میلی‌متر است که یک چهارم آن در فصل بهار انجام می‌گیرد و میانگین دمای سالانه 14/6 است. در زمستان بارش‌ها بیشتر به صورت برف است. میانگین دراز مدت بارش سالانه در ایستگاه هواشناسی شهر بروجرد 459 میلی‌متر بوده‌است اما در سال آبی 92–93 میزان بارندگی سالانه ثبت شده این شهر به 481?5 میلی‌متر رسیده که نسبت به متوسط درازمدت این منطقه از 4?9 درصد افزایش برخوردار بوده‌است.در سال 1395 این رقم به 650 میلی‌متر رسید. به باور بسیاری از کارشناسان آب و هوای شهرستان بروجرد، اقلیم این شهرستان و طول و عرض جغرافیایی آن هم عرض بسیاری از نقاط کشورهای اروپایی است.

باربری مشهد به بروجرد در پایان مجددا تاکید می نماید که تخفیفات بسیار خوب و ویژه ای را به صورت دایمی برای تمام مسیرهای مشهد به بروجرد و شهرهای الیگودرز - معمولان - دورود - اشترینان - گراب - نور آباد - کوهدشت - ازنا - الشتر - پلدختر - کونانی - سپیددشت در نظر گرفته است. لطفا جهت دریافت لیست قیمت با تخفیف استثنایی برای مسیر مشهد به بروجرد با ما تماس برقرار نمایید.